Gå til innhold

La 7 typer blomster under puta i natt, for å drømme om hvem jeg ble gift med. Dette var svaret:

Anbefalte innlegg

Han heter Steffen, er 10 år eldre enn meg, var grusomt kjekk og....

Voldsdømt med påfølgende fengselsstraff 6 ganger!! *grøss og gru* Vet ikke hvem det er da altså. ;)

Håper jeg ikke er sanndrømt, hadde jo egentlig håpa å drømme om samboern da.

Men ser det som mer sannsynlig at jeg blir gift med "vold-steffen" enn at typen frir. :/

Fortsetter under...

du vet vel at alle 7 blomstrene skal bli blukket på hver sin "gård"

altso innenfor hver sitt gjerde?

hihi..

morsomt att du drømte noe om det da.. si det til typen at no må ha fri el so er det for sent..

*knise*

Gjorde dette da jeg var 18 år...forelsket i typen som var byens hotteste da...han var blond...jeg drømte om en mørk mann...ikke høy med store mørk øyenbryn...

Jeg ble jo litt lei meg da...og da jeg trodde jeg hadde møtt drømmetypen 2 år senere og skulle gifte meg med han (han var mørk)... tenkte jeg 1 gang på drømmen for han lignet ikke drømmemannen...Men 2 mnd før bryllupet fant jeg han i senga med min beste venninne...

Er nå gift med en mørk mann...ikke høy med STORE MØRKE øyenbryn...hehe

var ikke gøy DA men ler jo i dag...

klem

Jepp noen ganger er sannheten om fremtiden vanskelig og nesten UVIRKELIG....men jeg skriver ofte ned ting jeg drømmer for plutselig er 2-3 år gått og vips...er det jeg trodde var teknisk umulig DA blitt en sannhet..

har drømt noe tøft om 1 av barna mine og...men vil jo ikke si det for å skape et press på den det gjelder...hehe...men tøft er det...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...