tudeluuu Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Skal være dobbeltnavn, og 1 stavelse + 4 stavelser, som feks Siv Caroline.. Har en sønn med et veldig spesielt navn, og vil derfor finne et fint spesielt navn til nr 2. Har funnet et nytt guttenavn (tror jeg), men jentenavn har jeg virkelig problemer med.. HJELP!! =) Takker for alle forslag =)
prysseluskan Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Huff, dette var ikke lett. Her kommer noen forslag, men vet ikke akkurat om de ble spesielt vellykket... Unn Eveline Frid Evelina Mai Emmeline Liv Kornelia Sol Kornelie Noor Konstantine Ib Elisabeth
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Forslag til første navn: Eir Frid Lill Liv My Sol Forslag til andre navn: Felicia Adelina Josefine Othilie/a Benedikte Emerense Daniella Leonora Isabella Dorothea Nathalie/a Forslag til dobbeltnavn: Eir Othilie Sol Felicia Frid Leonora My Josefine Lill Emerense
tudeluuu Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2007 Tusen takk for flotte forslag! Har selv tenkt på: Bjørk Cecilie eller Bjørk Cicelia Hva synes dere om disse?? Kom gjerne med flere forslag =) Takk igjen!
Vannmann35 Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Hmm... antall stavelser ble kanskje ikke helt riktig her ser jeg men... Håper du tilgir meg .-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå