Gå til innhold

HJELP!!! brun utflod..


midlin

Anbefalte innlegg

jeg har fått brun utflod.. jeg venter mensen disse dager tror jeg..men jeg tror jeg er gravid..i dag har jeg begynt å få litt brun utflod og litt rosaaktig..er det nromalt i et svangerskap??

jeg har mange symptomer, og da blant annet ømme pupper..men ømheten forsvinner når jeg skal få mensen..så det kan jo ikke være tr som er på vei eller???

 

hjelp en frustrert frue i nød;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt normalt, er bare blodrester :-) jeg er 12+3 og har hatt brun utflod i flere uker og har til og med blødd rødt. Men hjertet slo og alt bra :-)

 

Men hvis du er bekymret, ring heller legen/jordmor en gang for mye enn for lite. Gjør det istedet for å spørre folk her, for du får i allefall faglig hjelp der :-) Vi bare svarer etter erfaring, og det er så individuelt og trenger ikke hjelpe eller være rett for deg.

 

Lykke til videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei..dette beroliget veldig..takk...da har jeg fortsatt håpet oppe om at jeg kan være gravid.. jeg er så skrekkelig svimmel..er det vanlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja svimmelhet er også normalt på grunn av hormonene. Tro meg det første trimestret kommer til å ødelegge alle illusjoner av hvordan lykkelige graviditeter er som man ser på film å sånn. Hormonene kommer til å rase, du kommer til å bli sint som er furie og tro meg i ditt hode vil du alltid ha rett. Og den som er smart, feks kjæreste, er fullstendig enig med deg :-)

 

Kroppen gjennomgår en prosess som er nesten ondskapsfull mot oss kvinner i denne perioden, men det blir bedre :-)

 

Men ta kontakt med jordmor, for da er du i systemet dere, og har du da spørsmål så er de utrolig behjelpelige med å svare for de vet at ett stressfritt svangerskap er det beste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei..hehe..så det er ikke så vidunderlig som det ser ut til..hehe..kanskje bare på utsiden det ser pent ut..jeg merker litt hormoner ja..isted på jobben ble jeg skikkelig lei meg, vet ikke hvorfor..men han som hadde ansvar sa jeg måtte vnete en times tid med å gå fordi han måtta få tak i noen andre..jeg ble skikkelig lei meg da..hehehe..rare greier..

men jeg har ikke testet positivt ennå..men med alle symptomer og sånn..og tr som ikke kommer selv om jeg har mensmrtert og all den svimmelheten..jeg har aldri følt meg sånn før..så det må være et eller annet som har skjedd hvertfall...

men kan jeg kontakte jordmor når ejg ikke vet sikkert om jeg er gravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe velkommen til en merkelig graviditetsverden der mye er sort hvitt. Jeg gråt av reklamer, så svart og omtrent tok livet av kjæresten for at han ikke hengte opp klær riktig.... og fotfulgte han rundt i huset resten av dagen for å ta han på andre ting. Oi det er solskinns historier på rekke å rad her nå hehe

 

Du kan jo vente til etter du har testet, så du er sikker, før du kontakter jordmor. For før de vet om du er gravid eller ikke er det vanskelig for dem å gi råd om slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja..hehe..jeg blir irritert på min kjære over småting jeg også..og han blir jo så frustrert..hehestakkars... jeg skal teste neste uke da..for å være litt over ikm.. sånn at jeg er sikker på at testen viser riktig..

jewg håper av hele mitt hjerte at jeg er gravid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har begynt å blø litt nå da..vet ikke om det er tr for jeg har alle symptomene ennå..og de bruker jeg å miste når jeg får tr..så jeg vet ikke helt hva det er..skal se an å se hvor mye jeg blør...har lest at det er vanlig å blø rundt ikm dagene..så jeg får se i morgen og ta en test i morratidlig..også må jeg dra til legen hvis testen er negativ og jeg fortsatt er svimmel..kjenner meg litt hjelpesløs akkurat nå..og veldig lei meg...

vet ikke hva jeg skal tro..har prøvd et år nå uten resultater..hadde håpet at det skulle klaffe denne gangen..vi har hatt en pause med babylaging så dette er 1pp da..men jeg kjenner at i dag er ikke min dag..også ser jeg på et rogram på tv der barn er omsorgspersoner og tårene spruter ut..huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det må være slitsomt å ha det sånn som du har det nå. Men jeg er enig i at du kanskje bør ta kontakt med legen hvis den er negativ og du er i det tidsrommet der den kan slå positivt ut, for du kan jo ikke gå sånn å hangle for det er jo ikke bra for deg!

 

Håper den viser positivt og at alt er bra med deg....

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..det er ikke noe morro..men mne..jeg får satse på det beste... det kan jo hende jeg er gravid og at jeg har blødning..svigerina mi hadde blødninger gjennomhele svangerskapet,,hun begynte å blø i uke 5 og hun blødde så fort hun gjorde noe..hun kunne nesten bare sitte stille..

 

men jeg får håpe på at alt ordner seg og at jeg har en spire..tross blødningen..

 

klem til deg og lykke til..(jeg skal gi oppdatering)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...