Gå til innhold

flere som starter spray....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg starter med spray 14.07.07, nøyaktig en uke etter deg, og på vårt 5 års jubileum. Litt av en måte å feire det på, hehe.

07.07.07 har min kjære bursdag. :o)

Hvor lenge skal du spraye før du starter med sprøyter?

Jeg skal sette første sprøyte 3. august.....

Skrevet

Hei!

Er veldig lite her inne for tiden, men eg ska begynna på spray 08.07.07, så en dag etter deg! Begynner med sprøyte 31.juli, uttak uke 33. Sånn er planen nå, så får vi se. Etter erfaring så kan det være at uttak blir litt senere. Skal igang med 2.ivf.

Skrevet

starter med sprøyta 25.juli jeg....

litt spent på når det blir uttak...

skal på ul 3. august....så uttak tidligst 6.august da....

men en vet jo aldri....

håper uttaket blir i uke 32....samboer må nemlig ta seg fri fra jobb...da han er mye borte....å han må egentlig vite det litt på forhånd...så vi satser på uke 32 da...så han har fri hele den uka...om ikke så får vi vel bare finne på noe slik at han kan få fri fra jobb

Skrevet

Riksen har beregnet uttak uke 33 for meg, og siden du er en uke foran meg så får vi håpe det betyr at ditt uttak blir i uke 32. Men man vet jo aldri hvordan kroppen reagerer.

Da skal du stikke lengre enn meg før UL. Eggene dine er sikkert fine og modne da. Jeg skal på UL 9. august, etter bare en liten ukes stikking. Skal hente medisinene mine i morgen....

Skrevet

medisinene mine kom på døra på onsdag....smugkikka litt på dem på torsdag....er fryktelig spent på hvordan det blir å ta sprøyter...hehe...

men overlever det nok

Skrevet

Huff, jeg er også veldig spent på sprøytene.

Hadde håpet å få hjelp av noen til å sette den første sprøyta, nabo, svigermor eller en kollega (er omgitt av sykepleiere og vernepleiere), men den dagen jeg skal sette første sprøyte er vi på vei oppover til trøndelag i bryllup. Så må nok pent sette den selv.... Gruer meg til det. Tror ikke det er noe alternativ at mannen min setter den.

Har kjøpt kjølebag til bilen + små kjølebager man kan ha i sekken, i tilfelle det blir veldig varmt og jeg skal ut på tur. Har ferie når jeg stikker, men ikke når jeg sprayer, så må prøve å få passet det inn i turnusen min. Mye man må tenke på.

Skrevet

hvor i trøndelag skal dere i bryllup da??

jeg er fra trøndelag :)

har du små kjølebage også...så kjekt...hvor fikk du tak i det?

tenker litt på det at vi skal besøke noen vi kjenner i ferien mens jeg sprayer...vil ikke at de skal vite om det...så en liten kjølebag hadde jo vært knall...

Skrevet

Skal bare til oppdal denne gangen (det ER trøndelag, er det ikke?).

Har bodd i Trondheim i 7 år selv, så må innom der en gang i blant.

3-6 juli skal vi dit i sommer, min kjære skal løpe St.Olavsloppet og jeg skal besøke en venninne.

Kjøpte først en liten kjøkebag på Jernia, den virker ganske solid. Fant deretter en enda mindre på Rimi til bare 19,90, så da måtte jeg jo ha den og. Den virket litt mindre solid, men det viktigste er ja at det holder seg litt kjølig, ikke kjøleskapskaldt hele tiden.

Har fortalt om dette til en del av mine kollegaer, så trenger ikke holde det skjult for alle, men vil likevel ikke at hele verden skal vite om det. Ikke sagt noe til familien ennå, men noen venner vet at vi skal igang. Kjenner at jeg har behov for å snakke om det, men er redd jeg kommer til å angre på at jeg har fortalt det til så mange. Men gjort er gjort og spist er spist.... Har dere fortalt det til mange?

Skrevet

rimi....søren å....hadde rimi her hvor jeg bor...men den gikk nettopp konkurs...sukk....jaja....men vi har jernia da....får ta en tur å se...litt slitsomt å drasse rundt på en stor kjølebag også overalt..

jeg har fortalt det til sjefen min...mamma og pappa...

(men mamma og pappa tror vi har første forsøk i høst )

sambo har sagt det til en onkel av seg som har vært igjennom det samme selv....

Skrevet

hvor gamle er dere, og hvor hører dere til?

Jeg er 27, og hører til i Haugesund!

Spennende dette, er som å kjøre berg og dalbane, går så mye opp og ned og opp igjen. Er det deres første forsøk?

klem

Skrevet

er mitt første forsøk ja....

blir 24 år...

jeg hører til st.olav :)

er kjempespent på hvordan det blir ja :)

Skrevet

Hvor i syklusen starter man på spray, og når på sprøyter? Jeg har så ustabile og lange sykluser at jeg vet ikke åssen vi skal få det til i det hele tatt. Denne perioden var den på 46 dager feks.

Er det noen som vet om Riksen er åpen i sommer? Venter og venter. Vet de har mottatt søknaden, men vet ikke noe mere. Siden det er sommer skjer det kanskje ikke noe før utpå høsten?

Skrevet

står i brevet når spray start og når sprøyte start er.... jeg fikk mensen den den 18.06..begynner spray 07.07 og sprøyter 25.07

Skrevet

Jeg maser veldig, men blir syklusen styrt med alle hormonene, eller er den som vanlig?

Skrevet

tror nok de styrer syklusen ja... vi skal jo sette eggløsnings sprøyte å så...

Skrevet

Hi! Vi starter også med nesespray den 070707! Tilhører Riksen..Utrolig spennende..Hormon sprøyter 2707..Jeg har 30 dagers syklus..Eggutakk blir vel uke 32 hvis alt går som planlagt..

Skrevet

ja starter med sprøyta 25 jeg da....egguttak tidligst mandag 06.08 :)

bare så spennende....første forsøk til deg også eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...