Gå til innhold

Noen som holder på/skal i gang med forsøk i DK?

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi er i gang med søskenforsøk på Ciconia nå (IVF lavstimulasjon), er på dag 3 og har begynt på hormoner i dag..Er det noen flere her som snart skal i gang med forsøk eller holder på?

Litt okay å ha noen å prate med som ligger i samme rute:)

Er veldig spent denne gangen, hadde 8 forsøk sist før det endelig gikk, så håper det klaffer på litt færre forsøk denne gangen:)

Fortsetter under...

Hei.

Vi reiser til Århus neste helg.

Dette er vårt første forsøk, og jeg er i gang med lang behandling.

Er veldig spent på tiden fremmover nå.

Gruer meg ikke til noe, bare veldig spent, og har ekstremt mange tanker i hodet.

:-)

Ååå så spennende da! Hvilken klinikk skal dere bruke?

Så fint at du ikke gruer deg til noe:) Jeg grudde meg som bare det på vårt første forsøk, men gikk jo kjempefint!

Skal til Ciconia vi også. :-)

Skal bruke nedfryst sæd og ICSI.

I forhold til det å grue meg så har jeg ingen problemer med å stikke meg selv, og om uttaket skal være smertefult, så overlever jeg det også. Det jeg er mest spent på er om eggene vokser og gror som de skal hos meg nå, og om eggene blir befruktet og deler normalt. Føler at dette er det vanskeligste, siden dette er noe jeg ikke har noe kontroll over.

:-)

Så bra innstilling!! Stikking er ikke no problem her heller, men uttak synes jeg er forferdelig vondt, men som du sier vi overlever:) hehe!

Dette med hvordan eggene utvikler seg, er det jeg også tenker mest på.Er like nervepirrende hver gang.

Skal krysse fingrene for dere!! Blir spennende å følge med videre:)

Masse lykke til!!

Jeg bor i Danmark, Kbh, og er startet nedregulering for vårt siste offentlige forsøk (2 avbrutt, 2 neg, 3 pos som endte med ma). Vi håper vi når det innen sommerlukk, men da skal tanta komme NÅ! Jeg skal scannes på onsdag, og da skal jeg og gjerne starte med alle hormonene!

Annonse

Hei Snooopi!

Mange forsøk på deg også.. At det skal være så vanskelig altså!!

Så urettferdig..

Hvor langt var du på vei når du mistet?

Hehe! Når man vil at mensen skal komme, så kommer den selvfølgelig ikke.. Typisk!:)

Men skal krysse fingrene for at du rekker et forsøk før ferien!!

Hei jenter :-)

Jeg sitter nå på hotellrommet mitt i Køben, og gleder meg over at uttaket gikk så utrolig mye bedre enn jeg trodde. Litt ubehagelig der og da, men kjapt og effektivt. I tillegg fikk jeg et par egg mer enn jeg trodde, så nå har jeg 6 egg som blir tilbredt etter alle kunstens regler hos Nordica. Blir veldig spennende å se hva resultatet blir på onsdag, om jeg får putta tilbake noe eller ei.

Dette er mitt første og eneste IVF-forsøk, har ikke tenkt å gå videre hvis det ikke går denne gang. Tror jeg ;-)

Hei. skal ikke igang men har vært igjennom 3 forsøk på Ciconia nå. uten noe spire i magen dessverre.. men de er veldig koselig der nede og fine lokaler osv.. vil ønske deg masse lykke til!!!!!!!!

Takk,takk!

Så trist at du ikke har fått noen spire i magen enda! Skal du prøve igjen eller?

Ja, er en flott klinikk de har, og så utrolig hyggelige folk som jobber der!!

Skal igang igjen men vi venter litt.. skal ha full utredning nå pga sa mine.

Men er enig som brumm skriver, føler ikke ciconia tar meg og mine problemer på alvor.. blir bare en av mange..

Så det blir aldri ciconia mer!!

Får håpe du lykkes !!

Hmm det er jo veldig dumt at man ikke blir tatt på alvor..

De har vært helt fantastiske mot meg da, ingenting negativt å nevne.

Men siden du skal bytte klinikk, kan jeg anbefale Maigaard på det varmeste!! DER er de helt fantastiske! Er på fornavn fra dag 1 og skulle tro man hadde kjent hverandre bestandig:)

Lykke til med utredningen, håper de finner noen svar!:)

Alt er supert på Ciconia så lenge man er "normal" føler jeg. De var helt supre mot meg fra dag en. Ingen ting å utsette på de, jeg følte meg i trygge hender. Men ettersom forsøkene ble avbrutt igjen og igjen, følte jeg at de ble lei av meg...... Og det er ikke tull. Jeg snakket med Karsten på telefonen, og jeg var klart lei meg og opprørt og kunne ikke forstå dette med alle de avbrutte forsøkene. Så ble han irritert. Etter det har jeg ikke snakket med han???!!! Var en annen lege de andre gangene... Nei de så virkelig ikke helheten i dette, og de burde hatt en grunnleggende samtale først for å finne ut hva som passet til MEG.

Men det er greit å være etterpåklok.....

Annonse

Hei Brumm!

Trist når det blir sånn.. Veldig unødvendig av han å bli irritert på pasienter som er frustrerte, lei seg og lurer på hvorfor..

Forklarte han ikke hvorfor forsøka måtte avbrytes heller??

De har jo veldig lang erfaring, og de bør jo ha en god grunn for å avbryte forsøk.. hmm, vet ikke jeg, har ikke hørt hele historien din.. Men er iallefall utrolig kjedelig når det blir sånn..Vet du fremdeles ikke hvorfor de ble avbrutt?

De ble sikkert ikke lei deg:) Men man kan jo fort føle det sånn når man er litt deppa å sånn.

For å være ærlig synes jeg ikke dette hørtes ut som Karsten i det hele tatt, ble litt forbausa igrunn.. Men alle har jo forskjellig syn på på han.

Enig med deg at de burde funnet ut hva som passet deg, er jo veldig rart at de ikke gjorde det visst du ønsket det.

Er det IVF du har holdt på med eller? Hva er grunnen for at dere ikke kan få barn da visst jeg kan spørre om det? hehe!

Hei Tingeling

Første gangen ble det opdaget i uke 11, andre gangen fulgte vi det hele tiden, det så ut som jeg lå tre uker etter... I uke 11 var lille spire blitt mindre.. Siste gangen så vi tegninga helt tidlig, og jeg valgte å avbryte i uke 8..

Det er jævlig kjipt, men vi gir oss ikke! Selvfølgelig skal vi lykkes!!!!! - også deg!

Det ser ut til av vi rekker forsøk før sommerlukk! Tanta kom i går, sp jeg starter medisin for fullt i dag. Ny UL den 4.juli!

klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...