Gå til innhold

Hva synes dere om navnet? og noen andre som har funnet navn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Når du ber om mi ærlege meining reknar eg med at du toler å høyre henne: dette er det verste namnet eg har høyrt på lenge. Håper i det minste faren er engelsktalande, det kan redusere harryfaktoren litt.

Siden du sier du er klar for ærlige meninger, så er jeg temmelig rett fram... Denne sammensetningen synes jeg lite om, og Sjån :-) synes jeg er vanskelig, men forståelig og mer spisbart dersom en av foreldrene har engelsktalende bakgrunn. Benjamin synes jeg er sukkersøtt og lite tiltalende på menn - og gutter blir veldig fort menn... Den søte babytiden er en veldig kort tid av livet.

I stedet for Benjamin ville jeg brukt et fastere og stødigere navn, som f.eks. Bendik. Erstatning for Sean hoster jeg ikke opp i farta... :-)

• 2 uker senere...

takk for de som har giddi å svart;) og ja jeg tåler høre meningen deres=)

Alle har forskjellige meninger om navn uansett, så regna med å få høre litt negativt også. For dere som lurte Sean skal uttales akkurat som Jean i Klesmerke bare at det skrives med S istedet. Virker litt som mange idag fortsatt har helt "fobi" mot litt spesielle navn. Jeg synes mitt eget navn er så kjedelig jeg så skulle ønske jeg hadde et litt spesielt navn :P Og alle kan jo ikke hete Anne, Per, Kari osv :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...