Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge og når sover deres små i løpet av døgnet?

Min våkner hver andre time hele natta... Hvor lenge kan jeg forvente at dette fortsetter tro..? Ikke lett å svare på vet jeg, men lurer på hvordan dere andre har det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du:) min lille klump er våken sånn ca hver 3 time om natten,han blir 6 uker nå til uken. Tror nok de fortsetter med dette en stund,min andre gutt sov ikke hele natten før han var 4 mnd... Håper han her gjør det før det for å si det sånn.. hehe

Skrevet

Tja... Det er vel forskjellig fra baby til baby. Og man kan liksom ikke tvinge babyen til å sove heller ;) '

Det sies at fra 0-3/4 mnd så er det et fullstendig virrvarr i søvnmønsteret. Én dag kan h*n sove 3 timer i strekk på natta, en annen dag opp til 7. Sånn er det hvertfall hos oss. Han har alltid sovet fra kl 24-03. og fra 03:30-07. Men nå har han hele denne uka sovet godt fra kl24-07. Hva vet jeg? KAnskje han i natt sover bare 3 timer igjen.

(Min er 6 uker også.)

Det samme gjelder mat. Noen ganger går det opp til 4 timer mellom hver gang, noen ganger sitter jeg med puppen ute hver f***ings time! ;) Det er litt frustrerende, men det er bare å være tålmodig har jeg funnet ut;)

Det er MYE jobb med en baby. Sånn er det bare. Det er h*n som er sjefen, og de kan ikke noe for det. Tror det blir bedre når det har gått 3 --4 mnd. (Da er det kanskje litt introdusering av grøt, som gjør at de lever lenger på dette måltidet, og kan sove mye lenger og mere rutinemessig enn nå);)

Lykke til;)

*linda*

Skrevet

Vi har en jente på 7 uker og gleder meg virkelig til det blir skikkelig rutiner i hverdagen, får bare håpe det kommer etthvert, for det har jeg behov for altså.

Men en hvis rutine har vi da, hun sover godt om nettene =). Så der er vi virkelig veldig heldige! Alltid 6 - 8 timer i strekk hvis ikke mer, i natt sov hun faktisk 9 timer i strekk =O. På dagen varierer det veldig, noen dager kan hun sove mye mens andre dager nesten ingen ting.

Ang mat skal hun ha med 2- 3,5 timers mellomrom på formiddagen og noe helt vanvittig mye og ofte på ettermiddag/ kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...