Gå til innhold

Mulig dette er et dumt spørsmål men jeg er førstegangs så jeg prøver meg:) Ang vasking av kluter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vasker dere klutene som dere bruker i stumpen sammen med resten av klutene (ansikt/resten av kroppen), og bruker dere forskjellige kluter til de forskjellige delene (nyvasket selvsagt)? Hvor mange grader, holder det med 40-60...eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alle kluter, bodyer, undertøy og håndklær sammen på 60 grader + klær med bæsj på. Har ikke egne rumpekluter.Tror ikke jeg er helt på gjorde da. Har lært at 60 grader så er alle baselusker borte fra tøyet. 40 er for lite.

Skrevet

Både gassklutene og flanellsklutene vasker jeg sammen på 90 grader. De blir brukt til gulpefiller, vask an hele kroppen osv.

Skrevet

Åh, så bra syntes det ble litt mye vasking i lengden med å skille på alt mulig rart! Da slenger jeg alt i samme maskin på 60 grader, tusen takk:)

Skrevet

Har kanskje 50 gaskluter.. Så har ikke egne for rumpe, ansikt og kropp. Når jeg vasker han begynner jeg med ansiktet, overkroppen, beina og til slutt underlivet. Så hiver jeg den til vask :P

Vasker kluter og gulpekluter sammen håndklær på 90 grader

Skrevet

min filosofi er at alt er rent når det kommer ut :-D

Skrevet

Vasker alle gasklutene sammen på 90 grader, har ikke separate kluter til ansikt og bæsj. Vasker flanellsklutene og gulpeklutene på 60 grader, sammen med bodyer og ammebhene mine. :)

Skrevet

Bruker ikke kluter til rumpa hans, kun Mesoft. Men de andre klutene blir som regel vasket på 60 grader. De brukes stort sett til tørking av gulp her.

Skrevet

Tihi :D Der var du! Har vært litt inne på BIM, men fant ingenting nesten fra deg der, men her var du! Går det bra med deg? Morsomt? Mye som man ikke tenker på før de her ute av magen ;)

Vask klutene sammen med body, undertøyet, hånduker o.l på 60 grader. Dette tåler også å blir vakset helt opp til 80 grader, så det er bare å hive alt inn sammen. Jeg vasket ikke våre ting sammen med hans og brukte parfymefritt vaskemiddel. I tillegg skrøk jeg alt av hans klær til han var ca. 1 år...

Skrevet

Jeg vasker alltid alle klutene til gullet på 90 grader, sammen med stellebordshåndklærne ++ Bruker også alltid ekstra skylling, og forvask hvis det er bæsj på noen av klutene/håndklærne.

Hvis jeg skulle vasket på 60, ville jeg ihvertfall brukt forvask i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...