Gå til innhold

vil bare sovne om han har pupper :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er nå 7 måneder.

nekter og sove uten meg der, uten puppen og uten kos.

kan kansje få han til og sove om jeg triller han i søvn. men i senga hans er det ikke talom.

noen tips?

lurer han meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare fortelle at min på 7,5 mnd. er også sånn, og han ligger og spiser i halvsøvne flere ganger i løpet av natten. Dette er helt normalt, selv om man kan lett få et annet inntrykk her inne.

Skrevet

så han skal få lov og bare bo i min seng?

er greit for meg er bare redd for at han skal bli der til han er 10 år

Skrevet

Ha ha, det tror jeg neppe han vil. Da tror jeg kompisene hans kommer til å le godt av han;)

Dette bestemmer du selv selvfølgelig, men jeg er av den oppfatningen av at hvis Nikolai har behov for å sove inntil meg, så skal han få lov til det. Jeg tror at Nikolai kommer til å bli lei av å sove i sengen vår før jeg er klar til at han skal flytte over i egen seng. Men jeg syns også at det bare er kos å ha han der, så dette må man kjenne litt på selv.

Hvis jeg for en eller annen grunn skulle plutselig blitt lei av å ha han i sengen, så satser jeg heller på å flytte han over i egen seng når den tid evt. kommer. Gidder ikke stresse med det nå siden vi sover så godt sånn som det er.

Skrevet

Jeg tror personlig hadde jeg tatt en aldri så liten nattavvenning kombinert med en ferber light. Det tar 2-3 kvelder/ netter og så skjønner de tegninga. Det gjorde jeg da min var rundt 7 mnd og en venninne av meg gjorde det når pia hennes var 9 mnd og nektet å sove i egen seng. Min sover nå stort sett natta rundt og det gjør jenta til venninna mi også. Det er herlig. På tide å slippe puppen på natta når de er så gamle. Sier ikke dette for å være krass, men for å spare deg for masse arbeid og strev når du snart skal begynne å jobbe igjen. Lykke til uansett hva du bestemmer deg for.

Skrevet

men hvordan gjør jeg det?

bare la han gråte? til slutt så bare gråter han uansett hva jeg gjør. med mindre jeg gir han puppen da.

eller så gråter han når jeg triller han i søvn men da er det bare suttring. men jeg har gått noen mil og gidder rett og slett ikke og trille mer.

vil gjerne ha tips.

kansje jeg bare er svak og gir opp for fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...