Gå til innhold

hvordan går det med uke25-jentene?

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg er på rugedag 5 nå og synes dagene sniker seg alt for sakte av gårde.

prøver å ikke tenke for mye på symptomer osv for vet jo at disse stikkpillene gir falske håp, tjihi...

Men ømme pupper er jo en selvfølge da, og i natt våknet jeg av at jeg var kvalm, er fortsatt litt kvalm i dag kjenner jeg.

Klæm

Fortsetter under...

Jeg er bare på rugedag 3 jeg da, så kjenner egentlig ikke annet enn at jeg fremdeles er nokså oppblåst i magen, har litt "uggenhet" i magen.

Er nervøs og spent, redd når jeg nyser og hoster så jeg får "tak" i magen.

;) Helt sprøtt.. Og så tenker jeg når jeg står opp og tisser om morran at "ja, det må vel holde for i dag?" Veit jo at det ikke detter ut, men.... Ikke rasjonelle tanker i det hele tatt..

Ømme pupper her også ja...

Håper dagene ikke snegler seg avsted...

Hei jenter!

Er å rugedag 4, kjenner ikke så mye, men har ømme pupper og vet at det skylders Progestanen :-)

Prøver å være positiv, og det er lett denne første uka, nå er det bare kos å være ruger og spinne rosa drømmer. Men vet at siste uka så kommer de tunge tankene og redselen for å mislykkes... igjen....

Men inntil videre, alt såre vel :-)

Gjest Bjørnen Collargol

Tusen takk Giggel :-)

Koselig med slike innlegg og jeg håper at det hjelper oss på veien!

På bryllupsreisa kjøpte jeg meg et korallrevsmykke, dette skal gi lykke og så langt har det funket. Jeg har det på døgnet rundt og har tenkt å gjøre det leeeenge enda!

I tillegg så prøver jeg å få gått meg en tur hver dag slik at blodgjennomstrømminga i livmora holder seg i gang. Håper dette gjør susen.

Håper du kommer med en gladnyhet snart også Giggel.

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...