mamamimmi Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Jeg er ikke alls flink herinne på BiM, men efter jeg vaer sykmeldt ble datteren syk og vi har også flyttet; fra den tilfeldige boligen vi haft, men også på jobb har vi evakuert for å gi plass for oppussing og ombygging. Litt kaos. Jeg har det fint med graviditeten så langt. 23 uker på vei, hjertelyd på 155 (jente?) og en masse liv i magen. Kvalmen er helt borte og jeg har mere overskudd nå. Kanskje jernmedisinen har virket.I teden for å vaere frossen som i begynnelsen av graviditeten, er jeg nå veldig varm og svetter. Men jeg husker det var sånn når jeg ventet jenta også. Det lekker råmelk fra puppene. En uke igjen å jobbe, siden 4 uker ferie. Mannen min har ikke ferie da, så jeg blir bare hjemme, men det er akkurat hva jeg önsker. Vi har en liten have og det holder fint med det. Vi höres!
nicco Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Koslig å høre fra deg igjen....lenge siden. Forstår at du har hatt det litt travelt. Begynner du å få litt mage nå, eller?? Jeg er 34 uker nå og formen er i alle fall ikke bedre enn den har vært. Skal på sjukhuset til kontoll neste uke, og fastlegen min denne uka. Har ikke vært sjekket noe på 4-5 uker nå, er så lei av alt som har med leger å gjøre. Føler at de ikke forstår hvor dårlig jeg føler meg. Vil jo ikke klage bare for å klage, vil jo gjerne at de skal hjelpe meg så jeg kanskje kunne fått en ok fødsel til tross for smerter og ubehag, men må nok se langt etter det. Det verste nå er jo ryggen, og også det at jeg har begynt å få sår på spiserøret fordi jeg har kastet opp så mye. Klarer ikke å få i meg så mye mat, vondt å spise, spesielt varm mat.... Godt du er kvitt kvalmen, da kommer nok energien også. Håper du får en fin hjemmeferie...og har tid til noen turer innom her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå