Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Kan jeg ha sopp på brystet uten at barnet har trøske på tungen? Jeg har smerter under og mellom amminger, men babyen har ikke trøske. KAn dette være sopp?
Expat Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Ja det kan det kanskje. Kan du beskrive hvordan det er? Samme på begge hele tiden? Utslett?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Det er mest på den ene siden. Kanskje litt på begge når jeg ammer, men da er det litt vanskelig å skille om det er bare på den ene eller andre siden, fordi utdrivningen brenner ganske mye samtidig. Og det er jo på begge sidene.Mellom ammingene er det mest på den ene puppen i hvertfall. Jeg er litt rød, og de knutene på areola er litt hovne. Det er ikke melkeblemem (tror jeg). Jeg har ikke nor hvitt lokk eller "kvise" på brystvorten, og det er ikke harde felter/kuler på brystet.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Ok. Takk for svar. Da skal jeg bestille legetime på mandag. Er trøske vanligvis karakteristisk ved sopp? Kan barnet ha trøske uten at mor har sopp? Jeg har en venninne som ikke har vondt i det hele tatt, emn ungen hennes har hvitt belegg på tungen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå