Gå til innhold

HJELP! Symptomer på avveie...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. De siste 4-5 ukene har jeg vært uvel, småkvalm og trøtt 24 timer i døgnet, samt hatt veldig ømme bryster. Sist torsdag forsvant mye av ømheten i brystene og jeg følte meg for første gang på lenge kvikk og opplagt utover kvelden. En deilig følelse på mange måter, samtidig kommer noen bekymringer. Jeg er bare i uke 9 (9+5 i dag), og klarer ikke helt å slå meg til ro med at dette er naturlig og at jeg bare er i ferd med å komme over i en bedre fase. Jeg opplevde blighted ovum (ingen fosteranlegg/tom livmor) sist jeg var gravid, dette ble oppdaget i uke 11 på tilfeldig UL. Da hadde også symptomene avtatt. Situasjonen er likevel helt annerledes nå fordi jeg var på UL i uke 7 og så da et lite embryo med bankende hjerte.

Jeg skal på UL igjen på onsdag, og vil jo da få mange svar, men lurer på om et er noen som har erfaringer med symptomer som forsvinner - og som vil dele dette med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok veldig vanlig det du beskriver her! :)

Ofte kan symptomene forsvinne helt etter noen uker! :)

Har du sett et bankende hjerte i uke 7 så er det over 95% sjangse for at det kommer til å gå bra! :D

Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke om jeg kan berolige deg, da jeg ikke vet hvordan det har gått med meg. Men jeg har opplevd noe av det samme som deg, bare at jeg er 6+6. Jeg fikk masse symptomer rett før positiv test. For en uke siden, forsvant dette over natta. Jeg har vært så bekymret! Det er jo så slitsomt å gå å være bekymret og frustrert.

Jeg tok blodprøve for å måle hcg i før helgen, for det var ingen vits i å ta graviditetstest for den ville slå ut som pos. uansett. Jeg fikk høre at blodprøven var fin.

Jeg prøver å klemme på puppene i håp om å kjenne noe. Jeg håper dette kommer tilbake. Kunne gjerne ha tenkt meg å være kvalm! For da hadde jeg det, hadde jeg følt meg gravid. Vi får håpe at dette er normalt. Ønsker med masse lykke til! Jeg tipper det vil gå så bra på ul på onsdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...