Gå til innhold

Jeg mistet igjen:(

Tryne_ nr.3 på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det ett faktum. Nå har jeg hatt min 2. SA på to mnd. Jeg duger visst ikke noe særlig:( Jeg er dritt lei av dise oppturene og nedturene, orker ikke mer av det. SJønner ikke hvorfor dette skjer meg. Skulle egentlig hatt trmin på nyttår og i slutten av februar, men nå har jeg ikke noe termin lenger, nå er det tomt inni meg igjen

S nå får jeg berre vente til i morgen, da skal jeg ringe til egen å høre m det er nødvendig å komme på kontroll

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ord blir fattige, Lulla! Vil bare sende over en kjeeeeeeeempeklem, og si at jeg føler med deg! Har prøvd å bli gravid i maaange år selv, hatt en kjemisk graviditet og en sa.. Det er virkelig ikke lett alltid!! Håper du kommer deg raskt oppå igjen og prøver videre!

Skrevet

Utrolig trist å høre Lulla! Det er en liten trøst, men vil sende deg en stor trøsteklem! Oppturene og nedturene er utrolig slitsomme å oppleve igjen og igjen. Det er så utrolig urettferdig at noen må streve så masse for å få barn, mens for andre klaffer det i tide og utide. Det skulle vært en selvfølge for alle å få barn!

Lykke til videre, håper vi ser deg her inne igjen snart!

Skrevet

Utrolig trist å høre... kondolerer! klem

Skrevet

Men så du hadde en liten jente fra før? så du har jo bidratt til å gi liv til et nytt menneske, og det er jo stort!:) så du duger, ikke si noe annet for det er ikke sant;o) Lykke til med andremann uansett, håper det ordner seg for dere!

Skrevet

Stemmer det. Hun ble til ved hjelp av pergo og akupunktur. Jeg hadde truende abort med henne fra uke 5 til uke 12

Skrevet

Uff det er trist.....men håper at det snart klaffer igjen da..masse lykke til fremover

Skrevet

Så utrolig trist å høre, Lulla! Stor trøsteklem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...