Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Trenger tips til blomster i barnedåp. Skal være rosa, men ikke roser. Noen som har forslag?
selfangerkjerringa Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Tenker du store eller små? Blomstersjappa her jeg bor er så billig at jeg bruker dem til å lage oppsatser... hehe.... Vet det skal være mulig å kjøpe tusenfryd nå for tida. Tusenfryd er jo nydelig Søtt til barnedåp også.
mayaya Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 og så til HI, er ikke fresia mulig å gå i rosa tro? eller noe som ligner på? de er jo nydelige da :-)
selfangerkjerringa Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 mayaya: det er faktisk TO blomstersjapper å velge i her da!!!
mayaya Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 dæven! er begge billige da? her er det jammen mye å velge i, men steike dyrt ja.... fant en som var ok til bryllupet, men pokker som de tulla underveis. eneste gangen jeg har stått og stortuta i en butikk... :-s
manonym Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Åh, jeg kommer ikke på hva blommene jeg tenker på heter!!! Det er slike "ringblomster", ala prestekrage osv. Men de er store og fine og fåes i mange farger. Noen som vet hva jeg mener????
mayaya Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 Ja, jeg vet!! Men... Husker jeg da? *ammetåke* er det ikke gerbera eller noe?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #11 Skrevet 24. juni 2007 Vi pynta med eføy og spanske margeritter =) forrige gang hadde vi gerbera og calla
2flottebarn;) Skrevet 25. juni 2007 #12 Skrevet 25. juni 2007 Jeg pynta bordet med pioner (finnes i rosa elle hvit). Hadde mange små vaser med en pion i hver og mange små glass m/telys. Var veldig fint med lave blomster, så ser man alle ved bordet.Hadde hvite blomster og blå te-lys for jeg har gutt. Men de rosa pionene er helt nydelige! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå