Gå til innhold

er dteit med rød vogn viss d blir en gutt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha rød vogn uansett hva jeg får så jeg synes ikke det er teit.

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke, men ville kanskje ikke hatt rosa til gutt. Tøft med rødt til gutt og du kan jo gjøre den litt mer guttete med blått eller grønt sengetøy eller teppe.

Skrevet

Jeg er kanskje den eneste, men jeg hadde ikke villet ha rød vogn til gutt. Akkurat som jeg villet ha lys eller knall blå til jente.

Skrevet

Hadde heller ikke villet ha en rød vogn til en gutt.

Heldigvis er vi forskjellige. Du får ta den vognen du ønsker....

:)

Skrevet

Jeg har hatt rød vogn til småen,og har nå lyseblå til jenta mi så jeg syns ikke det er teit;-)

Rødt ksn være tøft til gutt,det.

Skrevet

Nei, hadde vi fått en gutt hadde jeg faktisk ville hatt rød vogn - ville ha en vogn med litt farge på denne gangen:o) Venter jente og har kjøpt rosa Bugaboo:o)

Skrevet

Rødt er tøft det. Jeg kunne godt hatt rød (har hatt det) til min gutt.

Skrevet

Rødt er kjempetøft til gutter!

Kjøpte knall rød OTH til min lille=)

Skrevet

jeg bryr meg ikke akkurat så hardt om det der jeg! vi har kjøpt ei vogn med rød og grå bag som skal brukes uansett om vi får jente eller gutt=)

jeg hadde ikke ville brukt rosa til gutt eller blå til jente, men..

Skrevet

Vi har hatt rød Quinny sportsvogn til gutten vår. Det er fresht og fint. Og det var pappaen som bestemte fargen. :)

Tenk på alle jenter som blir/har blitt trillet i disse kjedelige marineblå brio/simo og andre klassiske vognene da...

Herlighet - KJØR PÅ!

Skrevet

nå har vi ikke rød vog til gutten vår, men kunne uten problem valgt det, bruker ellers ganske mye røde klær til jr, og syne bare det er fresht-ut i forhold til de "vanlige" gutte fargene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...