Gå til innhold

20 uker igjen i dag :) Tenk at jeg alt er halveis. Noen fler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden går veldig fort,og nå som det er sommer går det enda fortere synes jeg. Gøy :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Er på 20. uke jeg også... Men i motsetning til deg, så syns jeg tiden går sakte jeg da... he he.. Gleder meg egentlig til sommeren er over, for da vil det nok gå fort til november, tenker jeg om dagen...he he.. Tror jeg bare er rastløs om dagen, for når jeg tenker meg om ,så har tiden fram til nå gått ganske fort:)) Bare gleder meg masse tror jeg...he he

Skrevet

er 20+3 i dag! så er bittelitt over halvveis!!

synes tia går fort, men nå har vi den lengste tia igjen, tipper jeg!

er forresten irritert på bim som sier at jeg er i min 21. uke..ingen andre enn bim regner det på den måten! legen, jeg og babyverden mener jeg er i min 20. uke! :)

Skrevet

Men vi har 20 fullgåtte uker bak oss,så vi går i 21 uke nå. Høres ikke det riktig ut? :) Jeg håper bare ikke sommeren blir alt for varm :) Så er det plutsrlig høst. Og lille nurket er ute :)

Skrevet

halvveis her også, helt merkelig å tenke på. synes tiden har gått veldig fort jeg. Gikk sakte fram til uke 12, etter det har tiden fløyet;o)

Masse spennede i møte gitt.. som jeg gleder meg til å bli mamma!!!

Skrevet

Jeg er 20 + 1 så jeg er også halvveis. he he

Håper tiden går fort jeg også

Skrevet

Er i 22 uke på onsdag, så tiden går fort nå synes jeg. Merker livet i magen at nurket har vokst myyyye siste 3 ukene. Nå kjenner jeg sparkene veldig godt utenpå overalt i magen. Tror det er god plass der inne ja.........Det har jo bodd 3 før han og da:-)) Han er den siste som skal få bo på hybelen min.........4 barn ikke verst synes jeg...

Skrevet

snart halveis:)

Er 19+2 så bare noen dager igjen:)

synes tiden gikk veldig sakte i begynnelsen, men nå er vi plutselig bare 2 dager fra ultralyd:) gleder og gruer meg omhverandre, men satser på alt er ok med nurket. gleder meg til å kjenne spark!:)

Skrevet

20+3 ca=) gleder meg som et barn til og bli mamma=) kjenner spark omtrent hele døgnet, og hun har til og med sloss med pappaen sin alt, det er ikke dårlig:)hihi....gleder meg sånn til ho kommer ut:)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...