Gå til innhold

et spørsmål til dere gravide:)


midlin

Anbefalte innlegg

når fikk dere menssmerter,???? jeg har hatt menssmerter et par dager nå..og jeg har litt rosa i utfloden..lurer på om tr kommer..men håper hun holder seg unna..jeg har fortsatt ømme pupper, men ikke like ømme brystvorter, og jeg er fortsatt svimmel..og i går hadde jeg isjaslignende smerter..rundt korsryggen og bekkenet og det strålte ned i lårene, og videre nedover..var veldig vondt..kan jeg være gravid likevel..eller er den dumme tanta på vei?? mistet dere ømheten i puppene ved ikm??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

både menssmerter og ømme pupper begynte rundt ikm..og vedvarer Menssmertene er mer sjelden nå da...snart uke8 nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk messmerter flere dager før jeg testet positivt! Skikkelig vondt i puppene har jeg hatt nå i over 2 uker (jeg er 5 uker på vei).

Fortsatt så kjenner jeg det at jeg har menssmerter til tider! Kjennes ut som om mensen kommer hvert øyeblikk!!! Blir vel mindre og mindre av det etterhvert da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei..jeg har også mensmerter ikke heletiden, men regelmessig..også har jeg vondt i puppene..det pleier å forsvinne når jeg får mensen..hvis jeg tørker meg ordentlig godt litt langt opp..kommer det av og til litt rosa på papiret sammen med endel utflod..har du opplevd det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja en kjenner menssmertene godt men ikke sånn at de er veldig vonde. Nei jeg har ikke opplevd å ha sånn rosa farge på papiret..bare masse utflod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk mensensmerter ca 3 uker etter mensen, altså ca 1 uke før IKM, og samme med veldig ømme pupper. Er 7+2 i dag, og har fortsatt veldig ømme pupper, men mensensmertene avtok vel igrunn kort etter IKM. Har hatt litt innimellom, noe som antagelig tyder på at det vokser inni der =) positivt det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei..jeg har mensmerter, men ikke så sterke som jeg bruker å ha når mensen kommer... også har jeg fått brun utflod, som man har på slutten av mensen..er det farlig..hører om mange gravide som har det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...