Gå til innhold

Noen som kan hjelpe litt her???

Anbefalte innlegg

Fikk blødning på rugedag 12 og frem til 16 så ble det borte. Hcg kun 45. Så kom det tilbake en del spotting på dag 19 og hcg ned i 36 og ja jeg har hatt en sa igjen det vet jeg men i dag igjen etter noen dager med veldig spotting har jeg fått blødninger igjen????

Trodde jeg allerede hadde mistet begge eggene og var ferdig med dette styret og blødninger.. men nå kommer det igjen?? satte inn to egg. Men så lenge hcg var kun på 36 så er vel begge eggene ute??

Hva skjer a? vil ikke blø nå og jeg vil bare være ferdig med hele forsøket!!!!

Har også fått time i slutten av august for utredning av mine sa..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9671302-noen-som-kan-hjelpe-litt-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, det er ikke så lett å svare deg, for jeg har ikke opplevd det samme...

Men vet jo at det er flere som får uregelmessige blødninger når man har hatt en kjemisk graviditet, for da er det jo "litt mer " enn et vanlig negativt forsøk. Og kanskje kan det være at hcg-restene i kroppen har holdt igjen blødningen på et slags vis?

Håper iallefall at det blir med denne blødningen nå denne mnd, så er du ferdig med dette forsøket...

Klem-

Hei Tullemor1 !

Kroppen blir litt rar av kjemiske tror jeg.....

Jeg har også hatt merklige blødninger etter denne gangen.

Hcgèn min var også på 45 på dag 14, blødning på dag 15, fordoblet hcg på dag 16, men synkende på dag 19.

Skikkelig rar blødning, først mensen noen dager, så bare klart,rent blod noen dager, deretter mensen blødning igjen. Tenker sånn at kanskje det var det ene egget først, deretter det andre...??? Blødde lenge til å være meg, over en uke....

Så med ca. en og en halv uke uten blødning, så benynte det jammen meg igjen....ikke mye, men først litt blod, deretter grums helt til nå.....og nå ca. fem dager før jeg egentlig skal ha mensen virker det som om det ikke er så lenge til før det kommer skikkelig.

Litt bekymra for det, for hvis jeg hadde vært "i rute" så hadde vi vel akkurat vært klare til forsøk når sykehuset åpner etter ferien.

Håper virkelig ikke det blir sånn nå at jeg må vente enda en mensen pga. at sykehuset ikke er åpent. Hadde håpa på august, har ikke lyst til å vente til september!

Kanskje det er mulig å bruke Progynovaen litt lenger????

Var i alle fall på sykehuset på fredag og tok blodprøver av både meg og mannen pga. at jeg har "mistet" tre ganger. Håper ikke de finner noe alvorlig, men noe som er lett å fikse hadde vært greit, så jeg kan ha et større håp før neste forsøk.

Skikkelig kjipt å teste positivt for deretter å få nedturen.......

Takk jenter.. det blør og så er det bare litt nå så ikke lett å skjønne seg på denne kroppen nå, men den får kjøre sitt eget løp!

Lillelilly, ønsker deg alt godt videre og jeg håper virkelig du kommer igang så fort som mulig og at du lykkes!!!!!!!!!!!

Selv skal jeg på utredning i slutten av August for å finne ut hvorfor jeg mister hele tiden.. så det skal bli godt!

Men det blir nok ikke forsøk på denne siden av året :o(

Hei!

Jeg har hatt to kjemiske/SA'er (skjedde så tidlig at det er umulig å vite) og hver gang var det slik at jeg fikk en blødning som var annerledes enn mensblødning rundt den tiden jeg ventet mensen, og så kom det litt blod, men mest brunt slim, 8-12 dager etter det igjen. Trodde det var normalt, jeg - og mensen rettet seg etter blødning nr. 2 da den kom tilbake, så jeg fikk en forskyvning i syklusen min hver gang. Men - har ingen medisinsk forklaring, dessverre, tenkte bare det var greit å vite at det samme har skjedd andre. Lykke til - og skriv om det de finner ut i utredningen, er du snill!

Takk for lykkeønskninger :), vi skal klare det begge to til slutt!!!

Jeg fikk selvfølgelig mensen i dag, litt for tidlig.....august kan gå i vasken.....men jeg håper ikke det!!!

Snakka med sykehuset tidligere i dag....

Har som regel sykluser på 28 dager, dvs.at er jeg i rute kommer mensen en dag for tidlig til at vi får forsøk i august...;( ,så nå håper jeg virkelig at jeg blir en dag eller flere forsinket....

Får jeg mensen 22.juli eller tidligere er det for sent å komme på sykehuset den dagen de åpner etter ferien (6. august), kan visst ikke være mer enn 15 dager fra Progynova start til UL.

Håper virkelig at mensen holder seg borte til i hvertfall 23.juli!!!!!

Får jo ikke svar på blodprøvene før den 6. aug. heller, så det er jo spennende det her....... rekker jeg forsøk i august må jo også prøvene være bra, eller noe de kan rette på med en gang, for i tilfelle blir det jo insetting mest sannsynlig noen dager etterpå.....

Tror selv at jeg trenger større dose blodfortynnende.....håper i hvertfall det ikke er værre enn det.....

Håper de finner ut hva som kan hjelpe deg i august og at det blir forsøk på deg igjen snart også Tullemor1!

Lykke til :)

Annonse

Hmmm... har du mistet sent flere ganger tidligere ?

Jeg spurte også på sykehuset om de evt. skulle ta kameraundersøkelse, men jeg fikk beskjed om at i og med at jeg hadde "mistet" tidlig to ganger + at man vet vel egentlig ikke når MAèn fant sted (utskrapning uke 8), så var det ikke nødvendig.

De sa at mistet man sent ville det vært lurt med en slik undersøkelse, men ikke når det skjer så tidlig.

Har du evt. fått en annen beskjed?

Blir jo litt nyskjerrig på hva andre får beskjed om ;)

Har du tatt blodprøver først?

Jeg har mistet i uke 5 og i uke 7 men legen min har sendt søknad for utredning og får time nå i august.. så da skal de titte litt i livmoren osv.. skal sikkert ta blodprøve osv også.. Mer vet jeg ikke akkurat nå. Men kommer inn med litt oppdateringer.. for er iallefall ikke noe vits å prøve noe mer nå før vi vet hva som er feil..

Har tette eggledere og mulig det er årsaken pga væske som renner ned i livmora, og er det det, så fjerner vi dem.. men får høre hva de ser og sier.. klem

Ok, ble bare litt nyskjerrig siden jeg har fått beskjed om at det eneste nødvendige hittil er å ta blodprøver....

Har ikke lyst til å starte opp før de vet noe jeg heller, men er allikevel veldig ivrig på å komme i gang igjen.

Rekker jeg aug. så starter jeg i alle fall på Progynova, så får jeg jo resultatet av blodprøvene på sykehuset ved UL., skulle det vise seg at noe må gjøres så får jeg heller stoppe forsøket.

Håper på at de finner en liten "filleting" som da kan rettes opp med piller eller noe med en gang.....

Finner de ingen ting kommer jeg vel sikkert til å være skeptisk til å sette inn, men jeg har liksom ikke lyst til å vente heller......er kjempe utålmodig ;)

Håper alt ordner seg Tullemor1!

Klem

Hei Tullemor:-)

Synes det høres fornuftig ut med utredning før nye forsøk, særlig disse egglederne bør sjekkes ut! Veldig dårlig av Ciconia å ikke utrede dette, synes jeg - men håper du er i gode hender nå.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...