Gå til innhold

Har en baby, så hører vel ikke til her....men lurer på noe!! (dere med 2 tette)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Til dere med 2 tette eller som har planer om ny baby snart...hvor lang tid brukte dere før dere bestemte dere for nestemann? har lyst på 2 tette selv:-) er helt baby syk. men jenta mi er bare 8 mnd...blir 9 mnd i juli da:-)

Er så usikker på hva jeg skal gjøre....er litt deppa for tiden og det er en av grunnene til at jeg vil bli gravid fort, elsker graviditeten osv!!

mannen min og jeg snakket om neste år egentlig,...men har lyst å prøve innen aug jeg....

 

dette ble vel et litt rotete innlegg men men...

 

lykke til med denne spennede tiden jenter,,,,husk selv når jeg var her inne...føles som en evighet siden, selv om det va i fjor:-)

så mange spørsmål husker jeg...

så laaaaang tid for å komme i 2 trimester hehehe:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bestemte oss egentlig rett etter fødselen om at vi gjerne ville ha en til, men besluttet oss for å vente litt... Nå er lillegutten snart 9 mnd og jeg er gravid! Vi synes dette er helt perfekt, for det blir ca. 17 mnd mellom de to.

 

Skjønner godt den følelsen du har om gjerne å ville bli gravid igjen. Kan bare si: Kom igang!

 

Vi har jo en laaaang vei å gå før februar kommer, men jeg satser på at alt går bra, og at vi er foreldre til nok en liten baby om 8 mnd!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bestemte oss med en gang at vi ville ha en til så fort som mulig,

måtte vente på mensen da,

det tok jo litt tid.

ble gravid i første syklus:)

Har ei på snart 11 månder.

blir 18 månder mellom de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...