Gå til innhold

Hovne bein

Emblaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spiser ikke salt - har ikke gjort det på mange år. Har cøliaki og tåler heller ikke melk, så lager all mat fra bunnen av.

Når det gjelder jordmor, så går jeg kun til lege og ikke til jordmor. Ble så mange å forholde seg til siden jeg har månedlige kontroller på Riksen. Skal høre litt neste gang om det er noe man kan ta. Har hørt at grønn te er vanndrivende på en positiv måte, men har ikke prøvd det hittil. Er vel sikker for dårlig til å drikke vann - men hvem i huleste klarer de tilrådde fire litrene om dagen?!? :)

Annonse

Bare koeselig Emblaa :o)

Leste dette tipset i et ukeblad for snart ti år siden. Om en dame som aldri ble kvitt urinveisinfeksjonen og stadig gikk på antibiotika. Jeg hadde samme problem. Så kjøpte jeg en flaske da, fåes i alle dagligvareforetninger til kr 25 ca. Blandet med vann osv, har siden ikke tatt en antibiotikakur.

I tillegg er det vanndrivende og "slankende". Så da det begynte å komme eplesidertabletter som kostet det vite ut av øyet, var jeg veldig glad for å ha funnet "min flaske" til skarve 25 kroner....

Så langt jeg vet er det helt ufarlig og jeg har ikke hovne ben nå i varmen, selv om jeg er overvektig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...