Gå til innhold

Hvor ofte hadde dere sex den mnd. dere ble gravide?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

brukte ikke el-tester, og hadde sex annenhver dag hele mnd, fra siste mensdag til positiv test. Den oppskriften har virket 2 ganger på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke brukt tester, men har kjent tegn ved hver el. Så vi hadde oss to ganger med fem dagers mellomrom, når jeg kjente tegnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

brukte el test og hadde sex 2 gg ved el, deretter var mannen min på kurs, så ble fulltreffer med en gang

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke så kjempeofte sex nei! Jeg brukte EL-tester, men ingen av de slo da ut! ;S Men jammen meg så hadde jeg jo hatt EL allikevel og jeg sitter jeg da, med pupper som blir bare større og større!! ;)

5 uker på vei nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ganger mellom dag 13 og 16 og der satt den! Etter annenhver dag og pergokurer andre måneder. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bare har sex når vi føler for det vi:)

blir minimum annenhver dag,

men også daglig og 2 ganger om dagen.av dette har det blitt 2 barn på 2 forsøk:)

har ikke el testet.

det gjør man vel ikke før man har prøvd ei stund uten og få det til eller tar jeg helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ganger! Dag 13 og dag 15. Men jeg hadde eggløsningssmlim som var et godt hint om hvordan timingen burde være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg sluttet med p-piller for 2 mnd siden (har gått på piller i over 4 år).. vi har hatt regelmessig sex, og vi har vært veldig avslappet til det hele. Jeg trodde det skulle ta kjempelang tid før det skjedde noe... skjer det så skjer det....

Men fant ut for 2 dager siden at jeg er gravid :)

 

Så det skjedde rimelig fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sex hver dag fra 7 dager før el til 1 - 2 dager før el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang faktisk. :) Og brukte ikke el tester, så det var nok meningen at den skulle sitte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi også, een gang :D så begynte jeg å mærke noe stikninger i underlivet/magen. så gikk det en uke før vi hadde sex igjen, å da visste testen en kraftig plusstegn, så på vårt aller første forsøk ble jeg gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...