Gå til innhold

lyse eller mørke gardiner i stue med caffe latte på veggene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er finest synes dere?

jeg hade egentlig tenkt på lyse gardiner med en farge (turkise) på di "stroppene" som drar gardinene til side.. (hvis dere skjønner.??)

vi har svart sofa og jeg har turkise pynte puter i sofaen, og turkise lys. o.l.

men så nevnte mamma på at kanskje det var finest med litt mørkere gardiner.--- ble så usikker...

hva synes dere???

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er selv veldig fan av lyst jeg da, hehe... Liker ikke at ting stjeler for mye lys :o)

Hva med helt lyse panelgardiner + turkise paneler bak (altså dobbelt)?

Skrevet

synes det er fint med lyse om sommeren og litt mørkere(tettere) om vinteren.. har lært av min mormor og ha forskjellig, kanksje ikke vanlig lenger..

Skrevet

Jeg har turkise lette sommergardiner til mine caffe latte vegger, mange andre turkise detaljer i stua også og svart skinnsofa... Syns det er veldig fint jeg da....

Skrevet

hmm, ja da tror jeg at jeg går for lyse gardiner jeg.... har allerede sett meg ut noen turkise "stropper" på Kid skjønner dere...hihi... de er av perler.. =)

tall for svar alle sammen =)

Skrevet

lys ellers blir rommet veldig lite men det kommer jo an på romet men svigerinna mi har ei kjempe stor stue og kjøpte sorte fot sie gardiner og de så ikke ut.. ble mørkt å trist..

Annonse

Skrevet

okei Bee* da går jeg nok for lyse ja=) er ikke sånn kjempe stor stue egentlig....

takk for svar =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...