Gå til innhold

Hvor mange dager igjen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Tar en tredje tri. og teller dager igjen - til man jumper over i andre tri. Det høres lissom ikke sååå lenge ut når jeg sier 12 dager... Hvor lenge har dere andre damer igjen? Jeg synes tiden gikk superduper fort de første 8-9 ukene, men deretter har dagene bare sneglet seg avgårde.. Kan muligens ha noe med at jeg har gått sykemeldt de siste 14 dagene - kjeeedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 10+0 i morgen, så da skulle det vel være to uker igjen til 2. trim? Og jeg gleder meg!!! Hadde forøvrig en bitteliten blødning i dag, men hadde det med begge de to forrige også, så velger å ikke bekymre meg!!!! Satser på at det ikke kommer mer. All den kvalmen jeg har vært gjennom de siste ukene får ikke lov til å være forgjeves!! Og dermed basta! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 10+0 imorgen. Håper de neste to ukene går fort. Det gjør de sikkert ettersom jeg skal tilbake på jobb onsdag, etter og vært hjemme i to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og skal tilbake i job på onsdag etter to uker borte. Skal jaggu bli godt! Jeg har også blødd litt til og fra underveis, men nå er vi så nær at bank i bordet - om to uker er vi på andre trimester alle tre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Bank i bordet, så har jeg ikke hatt blødninger, og håper på å slippe i det hele tatt, men jeg sjekker hver gang jeg er på do. Det er vel kanskje vanlig uansett. hehe.

 

Det skal bli litt godt å komme tilbake på jobb, selvom jeg blir tvunget til det. Var egentlig sykemeldt til 5. juli, men jeg får ikke sykepenger og da må jeg tilbake i jobb for ikke å tape penger. Så jeg skal jobbe en ukes tid også er det første kontroll hos legen, og da skal jeg ta opp temaet svangerskapspenger, for jeg regner med at det blir tøft og jobbe etterhvert. Jobber i butikk med stress og mas og mye tunge løft..

 

Men 14 dager er ikke lenge igjen til 2. tri. Kan nesten ikke vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også burde nok ventet ihvertfall til jeg var ute av første tri. med å gå tilbake i jobb pga. blødningene - jobber i barnehage, og løfter disse tassene i hytt og pine (enda jeg forsøker å unngå det - kan lissom ikke la være å løfte et barn som har slått seg ordentlig/skal ut av vognen osv.) Men jeg blir gal av å gå hjemme så lenge, og når jeg er tilbake i jobb er det bare to og en halv uke til jeg skal på ferie, så det får gå.

Får heller være VELDIG forsiktig.

 

Ang. sjekking etter blod når man skal på do - hadde jeg hatt lupe så hadde jeg helt sikkert tatt den i bruk under toalettbesøk for lenge siden. Er nesten å jeg sitter med snuten i trusen for å være sikker på at der ikke er noe som helst spor av blod. Hehh.. Det hører nok med tenker jeg. Men det skal jaggu bli godt å puste litt lettere om en to ukers tid ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja man kan bli tulleruske av mindre. Ser liksom etter nyanser av farge.. kanskje det var noe...

 

Nei det blir nok bedre etterhvert.

 

Har du forresten vært på tidlig ul? Har ikke det selv, men tenker mye på at det kunne vært deilig å få "bekrefta" at det er iorden, men sambo er litt imot, og jeg skjønner hva han tenker på og.

 

Så vi får vel bare ta det som det kommer, og så lenge det ikke kommer no blod så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+2 om 3 minutter eller noe. Hihi. Så har bare.. Uhm... 5 dager igjen? Krysser fingrene for at alt går bra frem til da og så lover jeg å holde av masse plasser til dere andre. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på tidlig ul intet mindre enn to ganger.. Hehh.. Det har seg sånn at jeg har oppsøkt lege pga. blødninger, fordi jeg tenkte det var greit å få en sykemelding (har hørt man skal ta det med ro da), men legen min er så veldig på å sende meg til ul med en gang. Har vært hans forslag begge gangene, og han har også fått meg inn på dagen, så jeg har sluppet å vente.

Synes det var fint å gå på ul fordi jeg hadde blødd litt, og jeg tror jeg hadde blitt tullerusk hvis ikke. Men nå er det slutt - nå har jeg sagt til sambo at blod eller ikke blod - nå velger jeg å tenke positivt og venter til ul i uke 19. Må spare litt "spenning" - er så kjekt å gå å glede seg til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...