Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 det er nå 10 uker siden jeg fødte. Fikk ikke time hos min gynekolog før forrige uke, hun var sykemeldt og fullstappet etter at hun kom tilbake. Den dagen jeg fikk time MÅTTE jeg avlyse da jeg ikke hadde noe barnevakt og har begge hjemme akkuratt nå ( en på 2 mnd, og en på 2 år). Kan ikke se for meg at hun skal løpe rundt og finne på rampestreker mens mamma har bena opp i lufta...hihi Helt håpløst å finne en time når mannen min kan passe henne da han ikke vet hvordan han jobber fra uke til uke, og jobber mye skift. Uff Nå lurer jeg på om jeg bare skal la være å dra på 6 ukerskontroll. Jeg plages ikke med noe, har ikke revnet eller blitt sydd, blør ikke osv. Noen andre som ikke har vært??
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har ikke vært på 6 ukers kontroll.. Fikk beskjed av jordmor at det ikke var obligatorisk med gu ( siden jeg får helt fnatt av det er jeg overlykkelig) Men har ikke kommet meg i veien å fått tatt resten av prøvene.. Ble sydd, men har ikke noe vondt.. alt er som før... Er 5,5 mnd siden fødsel nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå