Gå til innhold

Tøy/ brettebleier fra Spar Kjøp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjekk tøybleieforumet på tettinntil.com! Masse folk som bruker tøybleier ja. Vil imidlertid anbefale å kjøpe gasbleiene på Jysk i stedet for flanellbleiene de har på Sparkjøp. Gas suger babybæsj bedre enn flanell..

Info om tøybleier finner du også her: www.kenguruloftet.no

Jeg bruker brettebleier på minsten, det funker flott med litt ekstra innlegg og snappi til å holde det hele på plass. Bruker også en brillebukse før ullbuksa. Anbefaler også Jysk sine - billige og bra!

Til storesnuppa brukte jeg egensydde bleietrekk i flanell (ble som en vanlig bleie, men uten oppsugingsevne), brettebleier brettet til et rektangel inni og ullbukse. Nå vil hun ha samme bleie som de andre barna hun kjenner, så hun bruker bare tøybleie av og til. Men poenget mitt er - brettebleiene kan holde hele bleieperioden om man bare syr litt selv...

Takk for svar. Det var bra dere sa det med gasbleiene fra jysk. Så de er bedre enn flanellsbleiene fra spar kjøp? Har tenkt å bruke rispapir også så blir det ikke så mye gris...

Har dere noen tips om hvor jeg får kjøpt en sånn nylonpose? Er nesten desperat :)

Vi bruker også fortsatt brettebleier på poden i kombinasjon med andre typer bleier. Han er 9 mnd over helga.

Gas er definitivt best ja. Rispapir er ikke nødvendig før han får fast føde, eller iallfall fastere avføring. Bare skyll bleien dersom han bæsjer i den.

Er det pose til å putte skitne bleier i? I så fall vil jeg anbefale en vaskepose som er helt tett (wetbag). Du får kjøpt slike både på www.krusedull.net , www.kenguruloftet.no og www.mamut.com/stellerommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...