Gå til innhold

Når testet dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg fant ut for 2 dager siden at jeg var gravid. Jeg skulle ha hatt mensen i går. Det som var så merkelig var at jeg tok testen på kvelden og streken på Clearblue testen kom frem mens jeg tisset på pinnen! Jeg trodde kanskje noe var galt og tok en ny test i går, men det dukket også streken frem med engang :)

 

Jeg er lykkerlig!! Det eneste jeg synes er rart er at streken kom så kjapt frem, trodde jeg måtte vente i 2 min.. er jeg kanskje lengre på vei enn det jeg tror? Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd akkurat det samme, se innlegg her på 1.tri.

Jeg fikk knallsterkt utslag på testen, kun 20 dager etter første dag i siste mens. Det var Quick response test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tak for svar! Jeg leste innlegget ditt også og skjønner vi er i "samme båt" hehe.

Det er så mange tanker som kommer når man er blitt gravid. Nå går jeg å kjenner etter om jeg har gravid symptomer.. :)

(ømme pupper, det knyter seg i underlivet... og har humørsvingninger de luxe.)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa positivt en uke før ikm, men så har jeg vel funnet ut at jeg hadde el en uke tidligere enn vanlig. Så da stemmer det jo. Men blir spennende på ordinær ul og høre om jeg er så langt som jeg tror, eller om jeg faktisk er lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...