Gå til innhold

Det ble ikke noe st.hans gutt på meg :(

Anbefalte innlegg

Jeg som har sagt at gutten kommer på st.hans helt siden jeg ble gravid. Hadde det SÅÅ på følelsen at han ville velge den 23.juni som sin bursdag, men neida!

Bare maserier i dag og! Og de er ikke så sterke heller... Nei måtte jo bli skuffa enda en gang ja... Kan han ikke skjønne at mamma og pappa vil hilse på han snart da?

Fortsetter under...

Annonse

Jeg lurer så på hvordan disse maseriene kjennes,jeg... Jeg har murringer i rygg og mage. Magen blir av og til steinhard, men det er vel bare kynnere...? Og så stikker det veldig i underlivet sånn innimellom. Dessuten "borrer" han av og til hodet sitt nedover i bekkenet, og det gjør så vanvittig vondt! (Hodet er festet).

Jeg vil også føde i natt!

Tja kjennes ut som veldig kraftige kynnere. Har ikke hatt så mye tak i ryggen, bare nederst i magen. Er som regel regelmessige her, men så gir det seg etter et par timer eller så... De kraftigste klarer jeg ikke stå oppreist på og må puste meg gjennom. Har hatt uregelmessige sammentrekninger i hele dag, men nå ser det ut til at de blir mer og mer regelmessige... Men styrken på de varierer da..

Er ikke så god på å forklare da :P

Har hatt noen sammentrekninger som jeg har måttet puste meg imellom, men ikke så sterke at jeg ikke klarer å stå oppreist... De er heller ikke regelmessige. Er nok bare kynnere jeg har. Æsj! Og folk ringer og sender meldinger i ett her: "Skjer det noe nå?" JA, DET SKULLE JEG OGSÅ LIKT Å VISST!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...