Gå til innhold

Herreguuud, jeg tror jeg resignerer i barnevogn researchen.................

Anbefalte innlegg

Hvor vanskelig skal dette være da?:-) Nå hadde vi funnet den perfekte vogna, MUTSY, og den er til og med nedsatt på babyshop( fra over 6000 til 3999,-) Men så søker jeg på den her inne og får masssse misfornøydinnlegg og en god del fornøydinnlegg.....................Er den så drittkvalitet og vanskelig å reklamere på som det kommer fram her?? Det jeg liker med den er at den var vanvittig god å trille, samt høy!! Og så var den nett å se på. Møtte en dame med den i dag og hun sa hun var kjempefornøyd, bortsett fra at bagen var så liten at hun ikke kunne bruke den mange månedene. Hvor stor er bagen egentlig, noen som vet?(Finner ingen mål....)

Idag så jeg på TFK joggster twist...........vurderer den nå jeg, men er litt skuffet for jeg var så begeistret for Mutsyvogna, buuuhu! Skal jeg bare gi den opp?

(Hehe..........er jo bare luksusproblemer dette, men det er litt deilig å ha luksusproblemer av og til!) Blir veldig glad for innspill!

Fortsetter under...

Huff det med barneviogn er ikke enkelt. Vi har også en som det stadig kommer både klage innlegg og positive innlegg på. Nemlig Quinny Frestyle 3XL comfort og jeg vil aldri bytte vogn om jeg så får en ny gratis.

Det som er viktig er at du/dere har prøvd å sette dere inn i DERES behov og synspunkter når det gjelder vogn. Ja, vel det kan innimelom være greit å høre på de klagene som kommer men da må man vurdere selv om det faktisk vil bli noe problem for dere.

Synes du skal gå fo rmutsyvogna hvis du likte den godt er jo ett godt tilbud som du sier på den nå.

Lykke til med vognkjøpet

Hei, har akkurat de samme betenkelighetene med Mutsy! Var veldig enten/ eller hva folk synes om den. Jeg likte den veldig godt (fordi den er høy og jeg er 180). Men tror bagstørrelsen blir avgjørende for at jeg ikke kjøper den. Skal føde i august og vil ikke risikere at bagen blir for liten allerede i kalde februar;-)

Lykke til, ikke lett dette her!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...