Gå til innhold

Snart kommer svigers til Norge og er så redd.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min ektemann kommer fra Chile. Vi har nå vært sammen i 5 år og jeg har ennå ikke møtt foreldrene hannes. Snakker en del med de gjennom tlf,men kjenner de altså ikke personlig.

Saken er:

De kommer til Norge på besøk om 1 måned. De skal være her i 3 måneder og kanskje flere!!

Og jeg er så redd de skal ta ifra meg all tiden med sønnen min!! Jeg er her med han vær eneste dag og det er jeg som kjennet han ut og inn.

Jeg nyter denne tiden helt ut og elsker å være med sønnen min.

Svigermor sier hun skal "stjele" sønnen min ifra meg når de kommer.

Jeg vil jo ikke være egoistisk,så klart de skal få være med han!

Men som sagt er utrolig redd de skal ta ifra meg tiden min med han!

Måtte bare tømme tankene litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kulturen er kansje litt annerledes i Chile... Det kommer nok til å gå så fint... Du kommer anntagligvis til å savne dem igjen når de er dratt tilbake...

Skrevet

Den er ganske annerledes. Men de gleder seg så utrolig! De kjenner jo ikke sønnen vår heller..Jeg vet de vil være med han,og føler meg litt ego...

Kanskje jeg kommer til å savne de,hvem vet?

Får vel bare holde ut de månedene da...

Skrevet

tenk på sønnen din og på at dette er en fin mulighet for han og bli kjent med sine besteforeldre :) Hun har nok ikke tenkt å "stjele" ham helt fra deg, men sett deg inn i hennes situasjon litt. Hennes sønn er blitt pappa og de skal få treffe sitt barnebarn for første gang (?) Du er ikke egoistisk, er helt normalt at noen føler det sånn. Bare prøv å bite litt i det sure eplet og la dem få lov å være sammen med ham masse i begynnelsen også viser du dem at hverdagen er nødt å gå sin gang hos dere og at litt er greit, men hele tiden blir for mye :o)

Lykke til

Skrevet

Takk for svar!

Jeg er nok litt roligere nå. Vet jo de må ha sin tid med de,men av og til kan jeg føle hun vil ta han fra meg når de kommer.

Takk for hjelpen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...