Gå til innhold

Yess!!! 100 dager igjen i dag!

chianti70

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heeeldige deg :-)

Tiden går sikkert kjempefort nå den siste tiden.

Jeg har 195 dager til jeg skal få kose med babyen min,men heldigvis er 6åringen veldig i kosehumør om dagen.

Kos deg i sommer-kanskje den holder seg litt utover høsten til lillebror kommer.

I går kom en av studentene mine på døren med en pose full av bittesmå babytøy-så nå er det VIRKELIG .

Heldige oss,klem

Det går virkelig fort når man kommer ned på tosifret tall!!!!

Synes selv ikke at det er så lenge siden jeg var nede på 100, nå er det bare 38 dager til temin og 31 dager til ks!!!!!

ER forferdelig trøtt om dagen, og føler at det er mye jeg ikke kommer til å rekke........ I dag er jeg arbeidsformann!!! gubben og eldste dattera maler hus og jeg sitter i en stol og ser på!!!

Annonse

Vet dere hva jenter? Jeg er så glad dere finnes! Det er deilig å ha noen å glede seg sammen med! Lykke til alle sammen uansett hvor mange dager dere har igjen. Det er uansett ikke lenge for noen av oss når en tenker på hvor langt livet forhåpentligvis blir!

Klemmer og ønsker om god sommer til alle sammen!

Nå jeg hadde 100 dager igjen, var det en stor milepæl. Jeg synes på en måte at tiden gikk fortere og fortere, selv om det var noen kjedelige dager i blant.

Neste stadiet er høygravid med 40 dager igjen.

Lykke til alle dere uansett hvor langt dere har kommet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...