Gå til innhold

Smilet fra Odda-by :-)

♥ivf m/prins♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jenta! :-)

Hvordan går det med deg? Har det skjedd noe?

Nå er det vel 2 dager til terminen din, men det kan jo like godt ha skjedd noe før den tid...... SPENNENDE!!! Er det ikke 25.juni du har termin? Mener å huske det..

Her har vi 7 uker igjen og legen sykemeldte meg 100% igår, så nå skal vi bare kose vårs fremover. Fikk beskjed om at jeg bare skal gå max 7 dager over termin om det ikke skjer innen den tid og det er jo jysla herlig å vite. Godt å ha noe å forholde seg til om ting skulle drøye ut:)

Har vært på besøk på UiS, både her og der og overalt....

Vi skal tilbake neste fredag og skrive oss inn på Fødeloftet der. Gleder oss mye! Virker helt herlig å kunne få være der oppe. Lyst og fint, nydelig utsikt, herlige mennesker som jobber der og en ordentlig god atmosfære.

Min lille pusekatt i magen min koser seg og tumler en god del rundt her inne hos meg nå. Magen går i bølger.......! ;o)))

Har hatt en litt tung tid med dumme tanker i det siste og jeg har vært så lett påvirkelig og følsom. Sleit meg nesten helt ut... Har vært på UL 2 ganger den siste tiden borte på Føden på UiS og blitt sjekket av seksjonsoverlegen og en super jordmor og alt ser såre vel ut, så nå har vi det bra alle tre. Av og til så trenger en litt ekstra bekreftelse:)

Det er vel den eneste ulempen ved å få barn som 30 åring - en vet litt for mye om livet og har en del livserfaring, og det kan jo slå begge veier det...

Du må kommer inn snart og forteller oss siste nytt! Det blir jo så spennende mtp hva dere får også:-) Jeg tipper jente, but who cares?:)

Håper alt står bra til!

St.hans - klemmer fra oss tre her i Stavanger-by :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...