Gå til innhold

Fleire som er plaga med kynnerar?

Anbefalte innlegg

Holder på å blir sprø! Kan ikkje gjøre den minste bevegelse uten at de griper om seg.. Ikkje snu meg i senga, reise meg fra sofan, gå.. ingenting! De er sikkert bra å ha, men blir heilt gal. Er ikkje så behagelige, spesielt ikkje med all hjertebanken de fører med seg. AAAAAAAAAAAAA! Jaja, no er eg fødeklar..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9668655-fleire-som-er-plaga-med-kynnerar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det sånn jeg også. I dag har jeg hatt mensmurring og kynnere hele dagen. Sliter med å få nok oksygen når magen strammer seg som værst. Var en liten tur i butikken i stad og hang over handlevogna hele tiden - sleit skikkelig. Hadde besøk av mamma og kjæresten hennes i stad og jeg måtte ligge hele tiden.

har også kynnere ganske så ofte nå for tiden. Har 13 dager igjen idag, så forventer nesten at han kommer til oss hver dag.

Etter sist time hos jordmor, der vi faktiskt fikk se på bilder hva som skjer med kroppen under kynnerene, hvordan det forbereder til fødselen, så ønsker jeg bare alle kynnere HJERTELIG VELKOMNE :) og ønsker helst de snart kan bjunne å bli lit VONDE :o)

Jeg har hatt plagsomme kynnere siden uke 23, og er i uke 36 nå. Har vel hatt uflaks kan man si:) Vært sykemeldt pga det i tre uker allerede, og blir det helt frem til permisjonen. Jeg har ikke termin før 26 juli heller, så jeg kan love at jeg er lei kynnere ja:) Hadde det enda vist seg at fødseler blir lettere dersom man har masse kynnere, hadde jeg vært fornøyd. Men sånn er det visst ikke dessverre. Men, bare 1 måned igjen nå så er det over:) Det gleder jeg meg vilt til!!

Annonse

Hei.

Hadde min første kynner (okei, som jeg virkelig forsto var det da i hvert fall :-) i dag jeg! Men nå har de visst kommet til gangs også. Nå strammer jo magen seg i ett kjør. Jeg har 5 uker igjen til termin så dette ble plutselig en stor påminnelse om at fødselen nærmer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...