Gå til innhold

ferietur 3 uker før termin..??

Anbefalte innlegg

Går bare hjemme og holder på å bli sprø.

Så fikk vi tilbud om å bli me på storsjøcup sammen med min søster og hennes familie og jeg ble kjempeglad og takket ja. Endele noe som skjer i min kjedelige hverdag!

Men når jeg forteller det til folk at vi skal på tur til Østersund (3t kjøretur) spør de om jeg jeg virkelig tør det, de mener det er risikabelt. Blir litt i tvil hva jeg skal gjøre,

Hva mener dere???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9668598-ferietur-3-uker-f%C3%B8r-termin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ogsaa dratt hvis formen var bra nok, men ikke hvis du trenger hvilen. Jeg skulle dratt paa tur naa naar permisjonen starter men vet det blir mye traakking og trapper og til slutt bestemte jeg meg for aa bli hjemme.

Ellers er jo ikke 3 timer avskrekkende og du er jo sammen med kjente og kjaere, saa jeg ville bare dratt!

bare å dra.... man skal kose seg når man er gravid.... og det finnes jo sykehus i over hele Norge og verden hvis det skjer noe.... hadde jeg fått et sånt tilbud hadde jeg dratt. mye bedre, koseligere og sosialt enn å sitte hjemme å trippe.... jeg ville dratt og jeg har termin 9 dager før deg ;o)

Kos deg MASSE på tur :o)

Hei.

Eg skal òg på tur 3 veker før termin (29.7 her òg :-), men tek forbehold om at eg føler meg frisk og opplagt nok til det.

Me reiser frå Akershus til Kragerø (ca. 4t+ trur eg?) og planen er å vera der iallfall nokre dagar (eg håpar på 5!).

Eg vil gjerne ha sommarferie før minsten kjem, er veldig lei jobbing nett no, og treng noko å sjå fram til.

Som andre har sagt, sjukehus er stort sett tilgjengeleg overalt, og dei får vel ungar i Østersund òg?

Me får håpa på sol og fint ver til dei flotte magane våre!

Kos deg, det skal eg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...