Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 allerede i uke 5, dvs er 5+3 etter egne beregninger? Noen andre som har opplevd det?
Galskapens overhode Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 ja da. Signerer her jeg. Er 5+4 i dag. Ømme bryster, blank væske, og kjenner utdrivningsrefleksen til tider. Må nevne at dette er 2. sv.skap da, så jeg kjenner igjen dette fra forrige gang. Da hadde jeg råmelk fra uke 6-7. Og brukte ammeinnlegg fra uke 14 grunnet lekasje.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 Bra skulle jeg til å ssåi, da er det ikke bare meg som tuller i hodet mitt:) Ca. like langt vi da.. jeg er første gangsgravid så alt er veldig nytt og spennende for min del... Og så har jeg blitt avhengig av å sitte på disse sidene på nettet...nesten så jeg blir flau:P
Galskapens overhode Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 er nok ikke hodet ditt som bare tuller nei. Er litt beroligende å få svar fra andre også
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Akkurat det det er, så tusen takk for svar=) Gla noen fantastiske personer har lage i stnd slike "steder" til oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå