Gå til innhold

Noen som har sånn vibrerende vippestol??? Erfaringer mottas med takk ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å lurer på om jeg skal kjøpe en.... Vibrerer de mye eller er det nesten så det ikke merkes liksom?? ( har en med mye magevondt her som elsker å bli "rugga" på armen hele kvelden omtrent.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte det på poden til han var ca 3 mnd. Når ingenting hjalp- var den helt genial=)

Skrevet

Jeg synes den vibrerer litt. Babyen kan kjenne goodt at den vibrerer ja. Synes den er helt topp jeg!

Anbefales absolutt!

Skrevet

Ok da tror jeg at jeg kommer til å bestille en.. Har sett Fisher Price har noen sånne. Er det noen spesielle dere vil anbefale meg eller?

Skrevet

Vi har den fra Fisher Price.... skikkelig luksusstol til luksusbaby;-) Gir forskjellige lyder som bølger, musikk, vind etc.. kan gynges i forskjellige grader også har den en del babyen kan se på som også gynges med lys. Brukte den mest for å roe henne ned da hun var mindre (er nå snart 10 mnd gml).

Skrevet

vi har den blå med bamser på til fisher price..ungene kooooser seg i den..noen ganger sovner de åsså..helt topp=)=)

Skrevet

Vi har den fra fisher price også. Den vibrerer,spiller musikk i det han sparker,spiller musikk(uten sprak) og så har den noen leker hengende. Man kan til og med ta av den øverste delen ifra om man ikke vil ha lekene hengende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...