Bellen^2 Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Noen som vet hvor man kan få kjøpt strømpebukser eller noe annet fint med sånn antisklimateriale på knærne?
manonym Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 http://www.bellajelica.no/ de har noen skjønne strømpebukser=)
Bellen^2 Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2007 Ja jeg så det jeg også:/ Gubben får spader hvis jeg kjøper rosa til lillegutten hans....
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Hahah samma her:) Men sku ønske de hadde i hvit eller noe. Er jo det på bilde...
mammmamia ** Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Supertips! På www.alexi.no får du sånne påstrykbare greier som du kan feste på vanlige bukser..! Strømpebukser med antiskli er som regel SVINdyre, og antisklien holder seg aldri der den skal - i mine øyne bortkasta penger..! Evt får du kjøpt sånn antisklipenn på www.panduro.no som du kan bruke akkurat der du trenger...
Bellen^2 Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2007 Flott, takk for tips. Jeg må ned til byen til uka og skal sjekke på Panduro:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå