mammasgo`jente Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Jenta mi har helt siden fødselen hatt et veldig godt sovehjerte. Siste 7 ukene har hun sovet hele natten, altså fra 22-06 ca uten å få mat. På dagene har hun også sove lange lurer og har vært enkel å få til å sove. Men nå den siste uken har det snudd. Hun vil knapt sove på dagen. I dag har hun sovet 1 time og 15 min siden klokken 09.00, fordelt på to lurer. Hun gråter mye og virker trøtt, men vil absolutt ikke sove uansett hva jeg gjør. Hun våkner også om natta og vil ha mat. Er det vanlig at de forandrer seg sånn etter så lang tid med gode rutiner? Hun er 3 mnd om en uke forresten!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 Vet om flere som har unger som endret sovemønsteret totalt ved tre måneders alder. De gikk fra å sove hele natta og masse om dagen til å "aldri" sove. Holdt på sånn i flere måneder. Hun ene sliter ennå og ungen er 14 måneder... Sikkert ikke det du ville høre, da. Du kan jo trøste deg med at det sannsynligvis går over snart.
mammasgo`jente Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2007 Huff, ja jeg håper hun har tenkt å sove litt mer enn dette framover! Selvfølgelig er det kjekt å ha en våken baby på dagtid dom jeg kan kose meg med, men det er ikke så gøy med en overtrøtt baby eller en baby som også vil leke på natta! Jaja, jeg får ta det som det kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå