Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Husker du den siste i tråden? Signer og fortell hva du husker om vedkommende/din oppfatning av henne. Husker du henne ikke så vent litt å se om noen andre gjør det. Ikke signer med "kjenner ikke til henne", la heller noen andre få sjangsen. Stopper det opp får vi heller "restarte" etterhvert. :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 akkurat nå tenker jeg på at du har stålet i butikken.. hihi men jeg husker nicket fra tidligere uten at jeg kan si akkurat hva du sa. (ingen som husket meg på skravle så kansje noen husker meg her)
Labbetøs Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Jeg husker deg! Ikke så innmari godt riktignok. Har ikke hatt noen dypere samtaler direkte med deg, men har lest en del av tingene du har skrevet. Du er alenemor med et stort hjerte. Du setter barnets behov først, og virker til å være godt oppegående. Håper jeg husker rett nå. :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 TUSEN TAKK :-) nå ble jeg kjempe glad. det er det finste noen har sakt til meg noen gang tror jeg :-) *håpper glad rundt i rommet*
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 mortilgunnar er alenemamma, mer husker jeg ikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå