Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 2 stykk, kunne tenke meg å heller ha en lang for de to korte har bare 2-3 timer mellom seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det 2 eller 3 stk. Men hun hviler max en halv time hver gang.. Skulle mye heller ønsket meg en lang hvil jeg også... Men så lenge jeg får hun til å sove litt ihvertfall, og hun er blid og fornøyd så klager jeg ikke.... Hun er akuratt 8 mnd foresten.

Skrevet

Hun sover en gang i 1,5 time. Hun er 11 mnd, men har gjort det i en mnd nå.

Hun sov 2 lurer før, men når hun ble vanskelig å legge på kvelden kuttet vi ut lur nr 2 og strakk lur nr 1 litt ut på formiddagen...

Skrevet

Kvitrer i gang dagen klokka 6, våken til rundt 9 - halv 10. Sover da minst 2 timer, hender han flesker til med en time til. Våkner en gang mellom 11 og 12, er da våken til rundt 15. Ettermiddagsblunden er 1-1,5 time og er foreløbig en dyd av nødvendighet og medfører ingen vansker ved legging.

Skrevet

vi har stort sett bare 2, men noen dager må det til med en tredje.. de varer ca 1-2 timer.. den evt. siste halvtime..

snart 9 mnd

Skrevet

Hei! Vår gutt på 9 1/2 mnd begynner nå å legge om til en lur. Han har til nå hatt en lur på formiddagen på alt fra 1-3 timer, og en 30 min på ettermiddagen. Men nå drøyer vi den første litt, slik at han legger seg mellom 11-12 (oppe mellom 6-7), og da sover han 2-3 timer, og så sover han ikke mer. Legger seg mellom 18:30-19, og sover i 12 timer. Ikke noe problem å legge, verken på dag eller kveld.. I det hele og store en veldig grei gutt! :)

Skrevet

Her er vi nede på to lurer nå, en lengre på formiddag som varer i 1,5-2 timer. Og en på tidlig ettermiddag som varer ca en halvtime. Tror ikke det er noe vi kan gjøre for å manipulere frem søvnmønsteret vi ønsker ennå. De er så små og trenger nok den søvnen de får :)

Skrevet

Her starter dagen i 6 tida, og første hvil er ca kl 10.00. Varer i 30-45 min. Så har han en hvil i 14.00 tida. Den varer heller ikke lengre enn ca 30 min. Men han sover heldigvis hele natta fra kl 19.00 ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...