Gjest Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 I dag har jeg vært ute å gått i byn med min sønn, men etter 30 min eller någe så ble jeg så trøtt så trøtt. måtte sette meg ned. orker ikke å gå lange turer eller någe. er bare i uke 19, men merker at jeg er sliten. går i 100% jobb, merker at jeg er trøtt når jeg kommer hjem. men det var først i dag at jeg måtte ta mange pauser for å komme opp til bilen. Tar vitaminer og kalk men vett ikke om det har någe med at jeg er trøtt. er det andre som har det slik eller?
bomper`n Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 kjenner meg igjen jeg. er sliten om degen jeg også, er i uke 21 straks. har en aktiv 2 åring fra før, så det gjør vel sitt. når han har formiddags-luren sin, må jeg ta en lur også lurer på hvordan jeg vil bli seinere i svangerskapet, kommer vel til og trenge mye søvn tenker jeg!!
mamita77 Skrevet 23. juni 2007 #3 Skrevet 23. juni 2007 kjenner meg veldig godt igjen.. har en sønn på snart 6 år som krever sitt og samtidig være i 100% jobb så har man ikke mye overskudd igjen til den stakkars pappen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå