Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la alle varene i kurven under vogna for er så mye styr å gå med vogn og kurv synst jeg. var bare noen få ting, bananer, biff, fløte og bacon. Da jeg kom hjem og skulle pakke ut av varene såg jeg at baconet låg igjen gjemt innimellom regntrekket!

Har alltid tenkt på meg selv som en som ville kjørt bort igjen og betalt det (noe jeg ville gjort om jeg ikke hadde mini), men jeg gidder rett og slett ikke.. Jeg er ansatt i butikken, kanskje derfor jeg ikke tar det så tung?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy søren altså, sånn uærlig og utrolig dårlig oppførsel! Du burde hatt sparken!

Og sånn tilbake til virkeligheten; jeg setter min stolthet i å være ærlig, men et uhell er et uhell, og du kan jo evt ta det neste gang du er innom, er jo der du bruker å handle går jeg ut fra.

Skrevet

Hehe, ja ikke sant? Ja det var det jeg tenkte jeg også=)

Skrevet

Så DEILIG å høre at det ikke er bare meg. Jeg stjal et par babysolbriller på apoteket. Og de hadde jeg i hånda...

Skylder på ammetåka...

(Jeg gikk tilbake og betalte de dagen etter).

Skrevet

småen gjorde det samme i en leketøysbutikk. fant det ut når jeg kom hjem men løp ikke tilbake til butikke. men betalte leken neste gang jeg var der. ca 1 uke etter på.

de syns bare det var flott at jeg kom tilbake. å forsto godt at jeg ventet til neste gang jeg skulle innom

Skrevet

Jeg stjal tomater jeg. Tre stykker! La varene oppå vogna når jeg handla, skulle bare ha litt. Da jeg kom hjem lå tassen sammen med tomatene! De var sklidd under teppet. Lurer på om jeg skal gjøre bissniss av dette, må jo være ganske lett å stjele egentlig! :) Hehe!

Jeg gikk ikke tilbake å betalte da. Slemme meg. Men er liksom bare noen kroner da. Og ikke en butikk i nærheten. Så tar det ikke så tungt.

Skrevet

Hehe, ja det er lett for at det kan skje=) Tror ikke jeg hadde giddet det med tomater jeg heller, da må du jo ta de med tilbake for å veie de. Jeg kan bare ta med lappen som stod på baconpakningen.=)

Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...