Gå til innhold

EW sky- hvilke tilbehør bør man ha?

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi skal kjøpe ew, men vet ikke hvilke tilbehør man trenger.

ew har fleecepose, parasoll, myggnetting, stelleveske, adapter til bilstol, reisebag, pumpe....

Jeg skal kjøpe vognen med bag og tenkte i første omgang å kjøpe stellevesken og fleeceposen. Men er litt usikker på om jeg også skal kjøpe adapter til bilstol. Er det kjekt. Vi skal også reise i sommer og da trenger jeg kanskje reisabagen?

Noen som har erfaringer med EW?

Fortsetter under...

Vi har EW. Det er en fantastisk god vogn å trille. Det er en populær vogn. Mange av mine venniner har den også så vi er neste på EW treff og det er gøy!!

Vi har det meste av tilbehør, men har ønsket oss litt etterhvert.

Det tilbehøret vi kjøpte med vognen var stelleveske, adapter til bilstol og reisebagen. Adaptere er utrolig kjekt å ha, når barnet sovner i bilstolen og du skal en liten tur på senteret, eller andre stedet.

Vi har også brukt reisebagen mye. Den beskytter vognen godt når man flyr. Vi har vært på tur mange ganger også til syden og den er et must når man skal fly.

Regntrekk og myggnetting følger jo med bagen- utrolig kjekt.

Men vi har kjøpt oss UV-myggnett til sportsvognen og det var kjempekjekt å ha. Parasoll er også kjekt å ha i sommer eller når du er i syden.

Hilsen ew eier!

heisann.

Mye tilbehør ja. Det meste er kjekt å ha. SÅ det spørs hva lommeboken tåler. Vi kjøpte stelleveske, den er veldig kjekk. Også fleeceposen som du skriver. Jeg ville også anbefale adaptere og parasoll til å begynne med!

Reisebagen må man ha når man skal fly!

Resten av tilbehøret kan kjøpes etterhvert!

God vogn iallefall:)

Myggnettingen & parasollen er viktigst! Vi har ingen av disse tilbehørene, og føler virkelig at dette er et "must" nå på sommern!

Sola er sterk, og kalesjen dekker ikke mye!

Egentlig liker jeg ikke parasollen, så jeg forhører meg om det er mulig å bruke UV solskjermen til OTH vogna til EWsky'en min:-)

Jeg sikler etter reisebagen!!=) Reiser litt vi også, og den ser veldig kjekk ut!! ÅÅÅÅ, bare må ha!!

Fleece posen, og stellevesken synes ikke jeg er av det viktigste en trenger. Vil anbefale å kjøpe Ödenwalder XL for å ha i vinter, alla voksi.

Tynnere pose sydde jeg selv. Snuggle buggle som enkelte kaller det. Ikke vanskelig.

Stelleveske bestilte jeg fra www.kiwi-kid.com

Sparte 300 kr på å kjøpe den gjennom der, i stede for her i Norge. Sender de som gave, så slipper du moms. Mener jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...