Gå til innhold

barn med 2 år i mellom- trenger man tvillingvogn??

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har ei lita jente som blir 2 år når nestemann kommer. Jeg vurderer tvillngvogn, men er ikke sikker på om jeg trenger det.

Noen med erfaringer.

Jeg skal uansett kjøpe meg ny vogn. Har vurdert markedet opp og ned og kommet fram til at Easywalker er best for oss. Det blir enten tvillingvognen eller enkeltvognen. Eller kanskje begge to.

Er veldig usikker på om jeg skal kjøpe tvillingvogn. og også på farge siden jeg ikke vet om det blir jente eller gutt nå...

Noen som kan hjelpe meg?

Fortsetter under...

Hei.

Vi hadde samme dilemmaet og vi bestemte oss for å kjøpe både duo og enkeltvognen.

Vi har også EW. Den er supergod!!

Vi har fargen svart også har jeg lime og rosa fleecepose til ungene. Det ble kjempefint! EW sky enkeltvogn har jeg i aqua, og er veldig fornøyd. Den går fint både til jente og gutt.

Lykke til med to tette!

Om du er usikker, vil jeg anbefale deg å vente for å se om du trenger det. Butikkene er jo åpne etter fødselen også ;o)

Går du mye turer?

Skal eldsten i barnehage?

Isåfall, hver dag eller noen dager i uken?

Er du avhengig av vogn nå? I såfall er det greit å kunne ha begge i vogna når den tid kommer.

En toåring går ikke spesielt fort, og det er veldig vanskelig å få en toåring til å gå rett fram..... Mange steiner og blomster som skal utforskes...;o) (erfaring). Og som oftest går de stikk motsatt av det du vil. Så slett ikke umulig at en søskenvogn er lurt å kjøpe. Vi skal det, og får 2 år imellom. men vi kjøper en billig carena, gidder ikke bruke så mye penger på det.

Hei.

Takk for svar!

Eldsten skal i barnehage 3 d i uken. Vi bruker vognen vår en del nå, men det blir jo self mindre turer ettersom hun blir eldre...

Vi har ew classic fra før og den tar jo ingen plass i bilen, så får vi kanskje med 2 vogner.

Men ungene har det kanskje kjekt å sitte i lag.

Hvis det blir tvilling tenkte vi å kjøpe en god duovogn som vi kan selge for en grei pris senere og da blir det jo nesten det samme som å kjøpe en billig en nå som man kanskje ikke får så mye igjen for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...