Gå til innhold

hvor ofte bæsjer babyn deres? min lille har plutselig begynt å bæsje kun 3. hver dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da trøkker han hele dagen... stakar jeg år så vondt av han.

Er det noe som hjelper for å få det i gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

maltekstrakt og sviskesaft skal hjelpe.. min bæsjer en gang omdagen ca

Skrevet

men kan man gi sviskesaft når han bare er 2 måneder?

Skrevet

Vår lille bæsjet i hver eneste bleie fram til hun var 3 mnd ca. Da gikk hun direkte over til å bæsje 1 gang i uken.

Jeg har fått beskjed på helsestasjonen om at det er helt normalt så lenge hun fullammes.

Vi kjøpte også malt - men har ikke brukt det enda.

Fant ut at det fungerte veldig bra å stikke tempmåleren i stumpen hennes noen ganger. Forsiktig stimulere liksom. Noen ganger kan det sitte en liten slimpropp ytterst, og med tempmåleren kan du hjelpe litt til å løsne den.. Uansett vil tempmåleren føre til at babyens muskulatur påvirkes og den kan hjelpe til å få ut bæsj... har funket for vår del to ganger... mulig det var tilfeldig - men kom hvertfall et par timer etterpå.

Skrevet

Heia. Får babyen bare morsmelk? Mi jenta bæsje bare en gang i uka opptil 9 daga mellom. Ho får bare morsmelk. Dette begynte ho m når ho va 2,5 mnd. Ho sitt åsså å presse. I begynnelsen pressa ho mye, men så ga d sæ. Du kan prøve å massere magen hannes forsiktig med klokka for deretter å presse knærne mot magen gjenta nåen ganga om dagen eller ta olje på en vattpinne å massere forsiktig rundt endetarmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...