Gå til innhold

Bor i Oslo? BIM treff for de mellom 25 og 30 år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.barnimagen.com/forum/thread/9668006

Prøv å gå inn på denne linken, den skal føre til et innlegg som heter BIM treff for januar mammaer. Men uansett så er det kanskje litt feil sted jeg har plassert det, siden der er det ingen som har meldt seg på. Men bare meld dere på her.

Nå skal ikke jeg være skikkelig vanskelig, men kan du ikke legge den ut der hvor de andre ligger? I det orange feltet på venstresiden der, under "Debatter" ligger det en link som heter "BIM-treff". Hvis du legger den der så ser alle den.... ?

Annonse

Nå tror jeg at jeg har lagt innlegget på riktig sted, endelig :-) Jeg har også lagt et innlegg for påmelding. Meld dere på så kan vi samle navnene etter hvert på ei liste. Håper dere finner innleggene. Jeg skal på ferie nå i 2 uker så hvis noe er uklart så får jeg ikke svart på det nå, men er tilbake 22. juli. Ønkser dere en riktig god ferie alle sammen!

• 3 uker senere...

Hei på dere! Er tilbake fra ferien. Nå har jeg laget en liste over de som har meldt seg på treffet som skal være på Egon Byporten 14. august kl. 18.00. Det er tatt med også de som har meldt seg på via BIM-treff.

Dersom det er noen som står på lista men ikke kan komme eller om noen vil fremdeles melde seg på, så svar på dette innlegget. Her kommer lista:

Nikitta

hiboso

Rosalille

frk Nilsen

snurkelurke (kanskje?)

Karolini

Knerten

Maddy

kløver

Sannali

Margaritter

Dessa

Svan81

tummy toddler

moony

groma80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...