Gå til innhold

Bor i Oslo? BIM treff for de mellom 25 og 30 år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei. Jeg er 28 år og venter nr 3 17. januar. Er alltid hyggelig å treffe nye folk, så det tror jeg at jeg kan tenke meg å være med på... :-) Hvis jeg klarer å få tid til det da. Nå er det kanskje vanskelig med ferien...? (jeg reiser ikke ennå men)

Annonse

Da ser det ut til at vi er blitt enig om å treffes i august :o) Jeg vil gjerne ta hensyn til alle så jeg foreslår 14. august, siden da er alle ferdig med ferien. Det er en stund til 14. august, derfor kan vi jo bare endre dato hvis det ikke passer for mange. Hva sier dere til treff 14. august?

Kanskje noen kan legge inn treffet på BIM-treff-forumet, så ligger det ihvertfall der? Noen kan vel bestemme sted også? Er jo ganske lett å bestemme sted nå før vi har store barnevogner å dra på. ;-) 14.august er bra for meg også. (Kommer fra ferie 10. nemlig)

:-D Tenkte den som er ved Oslo S. Hvilket tidspunkt foreslår dere? Skal vi si kl. 18 eller hva foreslår dere? Når vi blir enig om tidspunkt, så kan jeg bestille bord allerede før jeg drar på ferie for da er det gjort og vi kan se frem til vårt første treff :-)

Jeg kan ikke finne treffet på BIM-treff-forumet... Men finner et annet, startet av Bringebæret (hun er vel fra januar-klubben?), 30.august kl 18 på Egon, Byporten.

Tror ikke det er nødvendig å bestille bord der så tidlig. Jeg vet ihvertfall uansett ikke om jeg kan helt ennå...

Ok, jeg venter med å bestille bord, det er jo lenge til vi skal møtes. Rart at du ikke fant innlegget mitt der, det heter BIM treff for januar mammaer. Ja, jeg så innlegget startet av Bringebæret, men det er for februarmammaer og der er det ingen som har meldt seg på enda. Tror vi holder oss til vår dato foreløpig så får vi se hvor mange som blir med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...