to ganske tette og helt ferdig Skrevet 23. juni 2007 #1 Skrevet 23. juni 2007 Jenta mi sliter med brekninger i forbindelse med måltid. Hun er fortiden plaget av feber som varierer mye. Noe som har vært borti noe liknende?? Hun er 10 1/2 mnd. (Hun drikker kun MME på morgenen, hun nekter å ta flaske eller MME på dagtid) Råd mottas med takk!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #2 Skrevet 23. juni 2007 min brakk seg forferdelig mye! endte med prosjektiloppkast på gulvet mange ganger! han klarte ikke klumper han da...men etter 2-3 mnd så gikk det seg til, og nå er det ikke noe problem er 15 mnd nå, klarer ikke helt venne meg av med å gå inn på dette forumet, hehe!!! Kanskje det er klumper hun også ikke klarer? jeg mått mose middagsglassene en god stund
to ganske tette og helt ferdig Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2007 hu spiser både druer, brødskiver og andre ting som hun normalt ville brekt seg av, og det går helt fint. kanskje hun brekker seg fordi hun er mett?? Selv om det bare er etter to skjeeer med grøt..... lager den veldig tynn for tiden også....Uff litt kjip dette siden hun ikke drikker MME.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå