Gå til innhold

Tror jeg er i ferd med å miste igjen:(


Tryne_ nr.3 på vei

Anbefalte innlegg

Joda. I dag for temperaturen ned slik den pleier å være når jeg får mensen. Tok en grav.test, den var så og si nesten ikke positiv. Så nå Kan jeg berre vente på neste SA. Alt tyder for at det heller ikke går bra denne gangn. Nå er jeg helt oppgitt å kjempe lei meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men positiv er jo fortsatt positiv da!!! Husk at det kan være masse krøll kroppen din gjør mot deg nå assa! Jeg har vært sikker påhver dag jeg i en uke om at nå har jeg fått mensen for det har kjentes sånn ut! Men det er noe der inne enda ihvertfall! :)

 

Men hvorfor tar du temperaturen hver dag da? Prøv å ikke tenke så altfor mye på det at du er gravid og prøv å gjem unna bekymringene! Jeg vet at det ikke er enkelt for jeg har selv mistet noen ganger..

 

Jeg krysser fingrene for at du nok fortsatt er gravid etter helga! :D Har termin bare noen dager før deg så jeg håper og tror vi kan følge hverandre helt inn til målstreken denne gangen her! :D

 

 

Klem!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg hadde tenkt å stoppe å tempe dersom temperaturen så bra ut i dag. Men nå kan jeg berre tempe noen dager til, for slik sm den er nå, så kommer jeg ikke til å klare å slappe av likevell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...