Gå til innhold

Mensen under sv.skapet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Oppdaget på mandag at jeg var ca 7 uker på.. skulle egentli hatt mensen i slutten av mai. tok 2 tester å begge var positive. hadde noe blødninger forrige helg, men det var brunt, så jeg antok at det var festeblødninger, siden jeg hadde det likens under forrige svangerskap. MEN.. i gåri dag har jeg plutselig fått blødninger som ligner veldig på steke mens-blødninger, å fryktlig øm i magen..

Hvordan har dere hatt det, dere som har mensen under svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velger forøvrig å være anonym pga jeg ikke har fortalt det til venner og familie ennå.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hørt at noen kan ha regelmessige blødninger som om du har mensen gjennom hele svangerskapet. En jeg vet om skjønte ikke at hun var gravid før hun var seks måneder på vei andre gangen (pga regelmessige blødninger), det var veldig tett mellom svangerskapene så det var ikke i tankene hennes at hun kunne være gravid (til tross for vektøkning)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir jo nesten som tvillinger... :) Det er nok slitsomt, men samtidig tror jeg det er fint å ha søsken så tett. Det er to år mellom meg og broren min, 4 år mellom meg og søsteren min, og til tross for at jeg snakker oftere med søsteren min enn med broren min, føler jeg meg tettere knyttet til broren min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...